Gå til innhold

Tour de France 2014

Stonemeister

Anbefalte innlegg

alle driver å plager contador fordi han ikke gikk av sykkelen/brøt rittet da schleck mistet kjedet, og det selv om han ikke har øyne i nakken.

ikke vet jeg hvorfor, men...

Schleck var jo foran Contador når kjedet hoppet av. Så øynene Contador eventuelt skulle hatt i nakken ville han ikke trengt uansett.

Contador følte seg svak det året og det var eneste sjansen han hadde på å ta sekunder på Schleck. Det så vi når touren var ferdig. Derfor er dette så kontroversielt. Ikke ulovlig, men ille nok til å bli ganske upopulær.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etappen er over nå og det meste er gjerne sagt? Ørlite tanker om doping når jeg ser Majka. Nok en fyr som kommer litt fra intet. Utrolig fin start og masse action i første bakken. Burde bli en kjempebra i etappe i morgen også med Tourmalet og Hautacam.

I mangel på andre tråder som passer. Tror dere Nibali vil kjøre vueltaen også? Med mål for å vinne en etappe her og der. Sammenlagt vil han vel ikke ha noen sjanse om han skulle bestemme seg for å bli med. Og er det noen meget lærde som vet noe om potensialet til lillebror Nibali? Jeg er fan om det skulle være noen tvil:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...