hfthomas Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 alle driver å plager contador fordi han ikke gikk av sykkelen/brøt rittet da schleck mistet kjedet, og det selv om han ikke har øyne i nakken. ikke vet jeg hvorfor, men... Schleck var jo foran Contador når kjedet hoppet av. Så øynene Contador eventuelt skulle hatt i nakken ville han ikke trengt uansett. Contador følte seg svak det året og det var eneste sjansen han hadde på å ta sekunder på Schleck. Det så vi når touren var ferdig. Derfor er dette så kontroversielt. Ikke ulovlig, men ille nok til å bli ganske upopulær. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Dessuten var ble kun Frank tatt for Doping, ikke Andy, Edit: Simon Gerrans må bryte pga klovnen Cav. Endret 23. juli 2014 av guttorm Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Frank ble vel tatt for ett stoff som brukes til å skjule doping? Uansett, fantastisk bakgrunn i tv2 studioet! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Vanvittig utsikt ja. Kan ikke skjønne at dette er over allerede i helga... Tour de France er alltid så spesielt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Håper de ikke rekker starte på fjella før jeg er hjemme! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 De skal være over det første fjellet 15:16 etter raskeste tidskjemaet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Det holder akkurat. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Tulling http://www.tv2.no/v/830784/ Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 FDJ setter skikkelig fart i feltet, håper Pinot har kjempe bein i dag Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg er så jævlig forbanna over at man ikke kan bytte sportsdirektør på manager... Jeg presterte å velge Orica-Greenedge, og han har utrolige 170 poeng totalt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Tok i lang tid før FDJ rytterne var borte, nå er det AG2R som kjører steintøft. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 fy faen så usportslig av majka å henge på motorsykkelen. Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Etappen er over nå og det meste er gjerne sagt? Ørlite tanker om doping når jeg ser Majka. Nok en fyr som kommer litt fra intet. Utrolig fin start og masse action i første bakken. Burde bli en kjempebra i etappe i morgen også med Tourmalet og Hautacam. I mangel på andre tråder som passer. Tror dere Nibali vil kjøre vueltaen også? Med mål for å vinne en etappe her og der. Sammenlagt vil han vel ikke ha noen sjanse om han skulle bestemme seg for å bli med. Og er det noen meget lærde som vet noe om potensialet til lillebror Nibali? Jeg er fan om det skulle være noen tvil:-) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Han kommer vel ikke helt fra intet men. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 Selvmord å ikke ha Majka på manager i dag. Hvem er forresten Simen i privatligaen? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 fy faen så usportslig av majka å henge på motorsykkelen. Joa. Jeg trudde først han var i så dårlig form at han snart ble hentet inn uansett. Men, det viser seg at den ene dytten ikke hadde en dritt å si på resultatet uansett. At han gjorde det er likevel litt rart Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Straff på 10 sekunder i sammendraget (ligger 2 timer og 6 min bak Nibali), 344 kr i bot og 5 poeng i trekk på den grønne trøya for Majka. Juryen må være korrupt når de ikke trekker poeng på klatretrøya som han leder. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Høres ut som en passende straff med tanke på at det han gjorde hadde fint lite å si. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Bruker CN, helt grei synes jeg http://live.cyclingnews.com/ Denne var mye bedre. Takk! Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Herregud. VdB kjørt i fra av Sagan. Krise. Om ikke kjørt i fra så er han i hvert fall langt bak fronten av hovedfeltet allerede. Håper TJvG kan finne på noe moro i dag og kjøre fra noen av franskmennenem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå