Hansoen Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Kittel spurtet vel knapt, Greipel ga opp. Mens vår egen Aleksander, uten lag(bortsett fra bjørnen da ) eier hele feltet! Fy faen han er rå. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 For en nerve i spurten, var sikker på at bruddet gikk inn når de passerte 1km igjen. Men de ble tatt igjen på målstreken bokstavlig talt. Jaja, enda en kveld med vondt i knyttneven Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Satt akkurat å så etter Kittel på oppsumeringen, så ut som han var helt tom for krefter. Var lett å si at første seieren til Alex var "enkel" da de 2 beste spurterene ikke var med, DET er ikke så lett nå. Ja, jeg koser meg noe jævlig Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Norge er vel en av de eneste nasjonene(om ikke den eneste) som relativt jevnlig har flere etappeseire enn ryttere i Tdf. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Sky-rytterne kommer til å tryne med vilje på den 20. etappen for å sitte på med denne: "Jaguar has built this special, one-off F-Type Coupe to support Team Sky for Stage 20 of this year's Tour de France." 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 De tenkte sikkert at det hadde sett kult ut med Froome i gul trøye... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 21 stk i brudd, dette kan bli artig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Er det bare meg, eller skriver fyren på vglive utrolig rotete. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Vær klar over det! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Er det bare meg, eller skriver fyren på vglive utrolig rotete. Aner ikke, har ikke fulgt med på vg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Er det noen bedre teksttjenester der ute? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Bruker CN, helt grei synes jeg http://live.cyclingnews.com/ Lenke til kommentar
kwah Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 for brødrene schleck var ikke dopet i 2010 da... Lenke til kommentar
kwah Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 alle driver å plager contador fordi han ikke gikk av sykkelen/brøt rittet da schleck mistet kjedet, og det selv om han ikke har øyne i nakken. ikke vet jeg hvorfor, men... Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 alle driver å plager contador fordi han ikke gikk av sykkelen/brøt rittet da schleck mistet kjedet, og det selv om han ikke har øyne i nakken. ikke vet jeg hvorfor, men... Han har lagradio og rykket akkurat når Schleck stoppet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 alle driver å plager contador fordi han ikke gikk av sykkelen/brøt rittet da schleck mistet kjedet, og det selv om han ikke har øyne i nakken. ikke vet jeg hvorfor, men... Han har radio som de sier under her, samtidig så passerer han jo Schleck, så dersom han følger LITT med på sin argeste konkurrent, så ser dette. Grunnen til det klages er at det finnes en gentleman agrement på man rykker ikke fra på sånne problemer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Kul etappe i dag. Hadde ikke helt trodd det med en såpass lang bakke ned etter toppen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 alle driver å plager contador fordi han ikke gikk av sykkelen/brøt rittet da schleck mistet kjedet, og det selv om han ikke har øyne i nakken. ikke vet jeg hvorfor, men... Han har radio som de sier under her, samtidig så passerer han jo Schleck, så dersom han følger LITT med på sin argeste konkurrent, så ser dette. Grunnen til det klages er at det finnes en gentleman agrement på man rykker ikke fra på sånne problemer. Jepp. Er jo ikke slik at han skulle stoppe og vente, men du kjører ikke maks tempo. Det er rett og slett ufint. Litt som Astana gjorde når Contador falt iår. De stoppet nesten helt opp, og når de hørte at Contador var tilbake på sykkelen, så sykla de normalt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2014 I dag er det nok en etappe, vær klar over det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå