DementedAlbino Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tenker få på plass en luftavfukter til vaskerommet. Det blir ekstremt fuktig der slik det er nå når vi henger opp klær, så da ser jeg på en luftavfukter som en enkel måte å få vekk fuktigheten på og få fortgang i klestørken. Greit om avfukteren har slange som kan legges direkte i sluk så jeg slipper å tenke på å tømme den til støtt og stadighet. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kjøpte en til 1200 på clasn. Fungerer fint. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Må sjekkes ut:-) Er der noen programmer på den, eller er der kun av/på? Kunne tenkt meg en autofunksjon der den selv sjekker luften og starter opp ved behov fremfor at jeg skal passe på å gjøre dette selv hver gang en ny vask henges opp. Noen ankepunkter på den du har? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Man stiller inn som en slags termostat. For eks. 50%. Min står og lever sitt eget liv i en uinredet kjeller med slange til sluk. Ingen problem å få fuktighet ned til 45 %. Uten slange blir beholder på 4l full på 3 dager alt etter vær. Har også hatt maskinen i våt bil. Teknologien gjør at maskinen ikke fungerer noe serlig bra under 15 C. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Generelt så kan man si at jo kaldere det er i rommet jo vanskeligere er det for tradisjonelle avfuktere å fjerne fukten fra luften. Så er det under 15-16 grader så vil denne fungere. På papiret vil den ha lavere kapasitet enn en del andre billiigere modeller, men denne fungerer fint ned mot et par tre grader.. http://www.lefdal.com/product/hjem-husholdning/klima/DES09W/wilfa-avfukter-des09w Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Den er 1000 kroner over mitt budsjett. Jeg hadde egentlig bestemt meg for denne som jeg har hørt mye bra om. http://cdon.no/hvitevarer/zibro-d520-p22724651?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Zibro+D520&utm_content=22724651&utm_campaign=prisjakt_no_Hus+&+Hage Noen grunn til å ikke velge den? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det kommer som sagt an på om det er en kald kjeller eller ikke. Er den kald så må du varme den opp for at zibroen skal være noe tess.. Ikke les deg blind på spesifikasjoner som hvor stort areal den takler osv. Det er ikke noe standarisert måte å angi anbefalt kvm størrelse. Så en del jukser seg til større tall på kvm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå