Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Nei, noe jeg har fått fiksa selv faktisk. Spurte rett ut på konferansetimen med læreren og rådgiveren om jeg kunne jobbe en gang i uka, da ble det fredag. Får ikke fravær eller noen ting, så istedenfor å sitte 5 dager i uka bak en tavle, hvorfor ikke ut å jobbe litt og da få brukt kroppen i tillegg Så 4 dager skole er litt digg da. Operasjon Dagsverk hadde vi ifjor, hehe. FF14, passa at jeg fikk den. Har Final Fantasy 14 på pcen faktisk, level 15! Hehe, høres fornuftig ut for meg... hvis du ikke er sånn supergira på teori. FF0F Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hehe, høres fornuftig ut for meg... hvis du ikke er sånn supergira på teori. Ja, ta en prat med de på skolen og hjemme om det, veldig godt for oss som ikke liker så godt teori ja. Nå vet ikke jeg hvem trinn du går på da men, satser jo på at det er ungdomskolen. Og for meg var det lett, er med faren min vet du. Noe annet om man skal være med noen man ikke kjenner så godt, da. FF0E kanskje.. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja, ta en prat med de på skolen og hjemme om det, veldig godt for oss som ikke liker så godt teori ja. Nå vet ikke jeg hvem trinn du går på da men, satser jo på at det er ungdomskolen. Og for meg var det lett, er med faren min vet du. Noe annet om man skal være med noen man ikke kjenner så godt, da. FF0E kanskje.. Hehe, jeg er for gammel. FF0D Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hehe, jeg er for gammel. Haha, det jeg trodde.. Så du er i pensjonist alderen altså? FF0B Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Haha, det jeg trodde.. Så du er i pensjonist alderen altså? FF0B Hehe, er ikke fullt så gærnt akkurat! FF0B Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hehe, er ikke fullt så gærnt akkurat! Jøsses, hehe! Den nye trenden, skrive til hverandre imens man ''leker'' på lekeplassen! FF0A Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jøsses, hehe! Den nye trenden, skrive til hverandre imens man ''leker'' på lekeplassen! FF0A Ja, for da kan man komme unna med chatting på et forum... FF09 Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja, for da kan man komme unna med chatting på et forum... Ja, det kan man da.. FF08 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 FF03 Weee, snart står det FExx Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 FF02 FF03 Weee, snart står det FExx Ikke lenge til Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 FF01 Weee, det ser ut til å bli MEG som spretter champisen... Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) FF00 FF01 Weee, det ser ut til å bli MEG som spretter champisen... Ja, du fikk den lette oppgaven.. Skål! Endret 1. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 FEFF (Du skulle ha svart FF00 ) Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 FEFF (Du skulle ha svart FF00 ) Selvfølgelig, glemte jo det helt etter den champen jeg.. FFDF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå