Arodem Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 – Neste generasjons prosessorer og grafikkort vil gjøre dette mulig, sier utvikleren.Ny Star Citizen-trailer viser en imponerende spillmotor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor linker alle stillbildene til adressen http://neo.tek.no/? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor linker alle stillbildene til adressen http://neo.tek.no/? Skulle akkurat til å si det samme Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor linker alle stillbildene til adressen http://neo.tek.no/? Har fikset dette nå. Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det ser utrolig lekkert ut, men spørs om jeg tør å spille det her etter å ha brutt etter 6 års tid i EVE Online.... 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 FIkk skikkelig lyst å prøve det, men etter å ha sett videoen så sier den vel meg følgende: Du må nok befinne deg i å kjøpe ny maskin Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Planlagt ferdigstilling av spelet er om to år, du har god tid på deg til å oppgradere. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Planlagt ferdigstilling av spelet er om to år, du har god tid på deg til å oppgradere. Jeg vet Passer meg igrunnen fint da jeg ikke har planlagt noe nybygg før DDR4 har landet Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Bruker de ikke CryEngine? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Bruker de ikke CryEngine? Joda Engine Modified CryEngine 4th Genera Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Mitt 7970 GHZ sliter kraftig med hangar-previewen til Star Citizen.. Godt det fortsatt er et par år til det er ferdig så jeg kan rettferdigjøre ny GPU da Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg lurer på hvordan gameplay hadde vært, hvis de hadde fulgt "ingen lyd i vakuum"-prinsippet? 2 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg lurer på hvordan gameplay hadde vært, hvis de hadde fulgt "ingen lyd i vakuum"-prinsippet? Kanskje det kommer som input på com'en? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg lurer på hvordan gameplay hadde vært, hvis de hadde fulgt "ingen lyd i vakuum"-prinsippet? Lyden kommer selvfølgelig fra sensorer inne i skipet. God kontrolldesign for krigsfartøyer innebærer at man bruker alle sanser for å formidle informasjon. Dermed vill det være naturlig at man også bruker lydsignaler inne i cockpit. Lydsignaler da i forma av lett gjennkjennelige fenomener som lar de gindentifisere hva som skjer. Altså lyd av objektet slik man ville opplevd det på jorden. Og nei, jeg kødder faktisk ikke Jobber som designer, og det å implementere fake lyd for å holde øye med og oppdage andre skip og raketter feks hadde vært helt innafor det som betegnes som god design av kontrollsystmer for både skip og fly. 2 Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det ser utrolig lekkert ut, men spørs om jeg tør å spille det her etter å ha brutt etter 6 års tid i EVE Online.... Er to helt forskjellige spill. Dette er mer fokusert på combat sim Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg lurer på hvordan gameplay hadde vært, hvis de hadde fulgt "ingen lyd i vakuum"-prinsippet? Lyden kommer selvfølgelig fra sensorer inne i skipet. God kontrolldesign for krigsfartøyer innebærer at man bruker alle sanser for å formidle informasjon. Dermed vill det være naturlig at man også bruker lydsignaler inne i cockpit. Lydsignaler da i forma av lett gjennkjennelige fenomener som lar de gindentifisere hva som skjer. Altså lyd av objektet slik man ville opplevd det på jorden. Og nei, jeg kødder faktisk ikke Jobber som designer, og det å implementere fake lyd for å holde øye med og oppdage andre skip og raketter feks hadde vært helt innafor det som betegnes som god design av kontrollsystmer for både skip og fly. Tviler på at det er derfor vi hører lydene i spillet. Er nok heller at de velger å gjøre det litt morsommere enn å bare høre f.eks dine egne jetmotorer / vibrasjons lyd fra kanonene inne i cockpit. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Eneste jeg har å påpeke er at alt skinner og ser for vakkert ut. Alle skipene ser jo blankpolerte ut og ikke herdet. Hadde heller håpa på et mer realistic og slitent krigs-look på skip og bygninger. Men men, vi får vente og sjå Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tviler på at det er derfor vi hører lydene i spillet. Er nok heller at de velger å gjøre det litt morsommere enn å bare høre f.eks dine egne jetmotorer / vibrasjons lyd fra kanonene inne i cockpit. Ja, det er jeg enig i, men det er faktisk mulig å gi det en logisk forklaring Om jeg skulle designet ett romskip, hadde man definitivt hadd denne typen varsling for tilsvarende hendelser. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Eneste jeg har å påpeke er at alt skinner og ser for vakkert ut. Alle skipene ser jo blankpolerte ut og ikke herdet. Hadde heller håpa på et mer realistic og slitent krigs-look på skip og bygninger. Men men, vi får vente og sjå Helt enig med deg. Ivertfall i starten så er faktisk et litt rustent og bulkete skip godt tatt imot Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Som sagt, 2015 er da spillet kommer ut, man bør ikke stole på at dagens grafiske bilde av Star Citizen er det som kommer til å være det man finner i spillet også. Mange endringer gjøres vanligvis før lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå