OrgasmicMidget Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Trenger nytt hovedkort, minne og CPU snarest! Hvor i Oslo området finner jeg en butikk som er billig og hvor jeg kan dra og kjøpe varene nå? Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Tja, Komplett i Møllergata (ved Stortorget)? IQ Data holder vel til i samme gate, bare litt lenger bort (har ikke vært der på år og dag, så jeg kan ikke bekrefte det). Komplett har også butikk på Stovner senteret. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Tja, Komplett i Møllergata (ved Stortorget)?IQ Data holder vel til i samme gate, bare litt lenger bort (har ikke vært der på år og dag, så jeg kan ikke bekrefte det). Komplett har også butikk på Stovner senteret. Feil og atter feil Komplett har ikke butikker lenger - de heter datakjeden Det er Digital Impuls som holder til litt lenger borte. Liker meg veldig bra på DI. De har ikke like mye varer som komplett/datakjeden, men kan være billigere, er alltid blide (det er de som regel på komplett og), men har aldri kø! Lenke til kommentar
Doc Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 PW-Data i Akersgt. 2 er helt ok, god service og ikke så folksomt som andre steder i byen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 PW-Data i Akersgt. 2 er helt ok, god service og ikke så folksomt som andre steder i byen. Huh?, hvor er inngangen? Har aldri sett den før... Hvordan er prisnivået/servicen der? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Datasuply nederst i Markveien på Grünerløkka kan ha litt småsnacks også. PCMAX har et lite utsalgs sted også...men ditt er det litt vanskelig å komme seg. Sjekk hjemmesiden dems. AKIRA Lenke til kommentar
Doc Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Akersgt. 2 på andre siden av Aetat. Prisenene varier, men jeg tror de er gode på utsalgspriser. Servicen er meget god. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Datakjeden er en bra butikk Ligger i møllergata som tidligere nevnt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Datasuply nederst i Markveien på Grünerløkka kan ha litt småsnacks også. Men de har jo ikke peil da (eller prøver å lure deg). Har vært der ett par ganger når jeg har lurt på å kjøpe ny PC, og de gir info som jeg vet er fullstendig feil (men som fører til at de selger meg dyrere komponenter om jeg ikke hadde hatt peil selv). Hva med påstanden om at AMD lager CPU'er som er mye tregere og mer ustabile enn Intel CPU'er til samme pris? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mitt råd er å holde deg unna "Datakjeden" eller tidligere "Komplett Data" som ligger i Møllergata. Ekspederingen tar ekstremt lang tid, de har ingen form for køsystem og har nesten aldri det du trenger på lager. (Med mindre du skal kjøpe blanke CD'er, som nesten er det eneste de kan skaffe på stedet. ). (Fungerer også greit for de som ikke har peiling på hva de vil ha og dermed lett kan ta til takke med andre "tilsvarende" produkter.) Ta heller turen innom Digitalimpuls som ligger i samme gate (litt nærmere Youngstorget). Der er det mindre kø og som regel like bra eller bedre priser. Hvis du absolutt vil bruke Datakjeden/Komplett så vil jeg heller anbefale deg å ta turen til Stovner senter. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Eller ta en tur innom ComputerCity på alnabru, i strømsveien 266... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ta heller turen innom Digitalimpuls som ligger i samme gate (litt nærmere Youngstorget). Der er det mindre kø og som regel like bra eller bedre priser. Bortsett fra at de har like dårlig utvalg, om ikke verre. De har flere kabinetter og slike ting, men dårlig med hardware (har ofte tatt turen dit først, men gått til Komplett etterpå fordi Digital Impuls ikke hadde det på lager... noe Komplett hadde). Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mitt råd er å holde deg unna "Datakjeden" eller tidligere "Komplett Data" som ligger i Møllergata. Ekspederingen tar ekstremt lang tid, de har ingen form for køsystem og har nesten aldri det du trenger på lager. (Med mindre du skal kjøpe blanke CD'er, som nesten er det eneste de kan skaffe på stedet. ). (Fungerer også greit for de som ikke har peiling på hva de vil ha og dermed lett kan ta til takke med andre "tilsvarende" produkter.) Ta heller turen innom Digitalimpuls som ligger i samme gate (litt nærmere Youngstorget). Der er det mindre kø og som regel like bra eller bedre priser. Hvis du absolutt vil bruke Datakjeden/Komplett så vil jeg heller anbefale deg å ta turen til Stovner senter. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1252460#1252460 Liker og DI. Har aldri opplevd at de ikke har det jeg skal ha på komplett, men faktisk på DI. Stovner og th.heim er de beste butikkene, men det er så forbanna langt dit når jeg bor ti minutter fra møllergata. Bare et eksempel: Skulle kjøpe kabinett - ringte møllergata og spurte om de hadde det på lager - nei og hade. Greit nok, ringte Stovner isteden. Snakket med Andreas. De hadde heller ikke, men skulle selvfølgelig bestille opp for meg fra microplex. Det kom til å ta et par dager. Da jeg skulle hente det var prisen litt lavere enn datakjedens listepris. Vi fant ut at det var fordi det manglet psu. Det skulle de slenge inn siden ingen hadde advart meg. Spurte om jeg kunne får en litt sterkere mot et lite mellomlegg, og det var null prob. Samme kabinett og mye bedre psu til 100,- mer enn listepris. Me like Datakjeden Stovner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå