xcentro Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har kjøpt en xperia z etter å ha brukt iphone i flere år. jeg klarer ikke å sette bakgrunnsbilde som jeg ønsker. Telefonen vil at jeg skal zoome inn på bilde. Jeg ønsker å ha et fullt bilde slik som er standard på iphone. Vet dere om dette er pga størrelse på bilde eller noe slikt? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har kjøpt en xperia z etter å ha brukt iphone i flere år. jeg klarer ikke å sette bakgrunnsbilde som jeg ønsker. Telefonen vil at jeg skal zoome inn på bilde. Jeg ønsker å ha et fullt bilde slik som er standard på iphone. Vet dere om dette er pga størrelse på bilde eller noe slikt? Kan heller ikke huske å ha fått til dette..., dersom bildet feks er liggende, så må du skalere det ned i størrelse, eller som du nevner, zoome inn. for å få det over hele skjermen. Glad jeg har kvittet meg med xperiaen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Selv bruker jeg appen "Backgrounds HD". Da trenger du ikke zoome inn/skalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå