Pugnax Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei, Jeg har et problem, eller er vel mer et ønske. Jeg har ett 2,1 høytaler sett, og ett astro 40 headset. Per dags dato så har jeg lyd ifra spill og teamspeak/skype på headsettet. Og dersom jeg vil kjøre musikk via høytalerne så må jeg inn å justere o.l Finnes det noe program som enklere lar meg bestemme hvor visse programmer skal gi ut lyd etc? F.eks Itunes til - Realtek høytaler o.l Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Det blir ikke så mye kjappere enn å gå inn i playback/avspillings enheter på lydikonet nede til høyre og så endre default device. Communication device står på headset alltid. Alternativet må være et program hvor du legger inn hotkeys for å gjøre denne endringen som du da må ha kjørende i bakgrunnen, litt som ultramon for skjermer. http://www.groovypost.com/howto/switch-between-speakers-and-headphones-in-one-click/ Endret 23. oktober 2013 av Korporal Kranium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå