Gå til innhold

Asus UX31A - 4 feilmeldinger med mas om drivere

Anbefalte innlegg

Antar dette er en kjent problemstilling for flere eiere av Asus-maskiner, har hørt om flere med samme problem.

Jeg hadde et problem der ved oppstart jeg fikk opp 4 meldinger jeg måtte klikke bort, som maste om at det manglet noe driver for ATK og diverse. Etter å ha søkt masse på disse feilmeldingene og brukt utrolig mye tid på det, så installerte jeg omtrent det som fantes av drivere på asus-siden. Både 32-bits og 64-bits da det ikke nyttet med bare 64 av en eller annen grunn.

Så til slutt fikk jeg redusert 4 til 1 feilmelding og måtte leve med det. Så kræsjet maskinen så det sang for en måneds tid siden. En mulig årsak kan ha vært en windows-oppdatering som installerte noe tablet PC-greier. Dette er ikke en maskin med touch-skjerm og det er mulig dette lagde trøbbel, fikk roet ned den tablet-softwaren men fortsatt kom jeg mest i svart skjerm ved oppstart og bare krøll. Har nå kjørt full recovery på windowsen og da kom den til sitt sanne jeg igjen. Da fikk jeg med en gang spørsmål om å oppdatere en del asus-software som jeg gjorde, og vips var det fire velkjente feilmeldingene tilbake. Forsøkt å installere noen drivere og software fra asus som ligner på feilmeldingene nå, uten at noen av de har forsvunnet. Noe av denne softwaren er ganske svære greier så det er ikke så fristende å installere alt for mye heller på den lille hardisken jeg har på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...