Joachim_F Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Zombiene angriper og vi får oppleve spillfigurenes forhistorier.Stor gratisoppdatering for snikespillet Monaco Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Morsomt. Nå gjelder det bare å få lurt noen jeg kjenner til å kjøpe spillet........ Dette spillet gjør seg helt klart best sammen med andre. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Steam har 60% tilbud på dette i skrivende stund. Dagstilbud i 6 timer og min til. Verdt å kjøpe med andre ord? Endret 23. oktober 2013 av XmasB Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Monaco er et spill man må få med seg fra i år, ja, men kjøp det heller fra Humble Store. Da får du både DRM-fri utgave og Steam-nøkkel, pluss at utviklerne får mer av pengene. (De har samme tilbud som Steam nå. ) Endret 23. oktober 2013 av radiohodet 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kjøpte det fra http://www.monacoismine.com/ for 6$. Jeg er blitt såpass sær at jeg foretrekker å ha det i Steam. Er spent på om det er noe moro å spille alene, da jeg sjelden har tid til å spille organisert med andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå