fnatten Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er en mulighet for at jeg mister Steam-kontoen min da jeg ikke ville vente på Deus Ex HR Director's Cut. La i handlekurv med VPN, kjøpte uten. Lastet også ned uten, og gikk på VPN for aktivering, så offline mode. Mulig jeg blir bannet for dette, og lurer på om noen har erfaring med om jeg kan bruke sharing for å overføre alle spillene til en ny konto? Enten det eller så kjøper jeg de få jeg faktisk spiller en del, på neste salg. Har ellers backuper av spillene (manuelle, ikke med steam sin backup), så kan kanskje få spilt dem i offline mode. Vet ikke om banning vanligvis skjer umiddelbart, eller etter X tid. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er nok en mulighet for at du blir bannet, ja. Men strengt tatt er det din egen feil. Tror ikke det er muilg å bare overføre spillene heller, men vi vet jo aldri. Mulig det går, men du kan også risikere at begge kontoene blir bannet, siden den første ble det, og det strengt tatt er samme spill. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Er nok en mulighet for at du blir bannet, ja. Men strengt tatt er det din egen feil. Tror ikke det er muilg å bare overføre spillene heller, men vi vet jo aldri. Mulig det går, men du kan også risikere at begge kontoene blir bannet, siden den første ble det, og det strengt tatt er samme spill. Forventet å bli bannet, men har ikke skjedd enda. Prater ikke om å share akuratt det spillet (enda alt blir delt, men ikke å spille det spillet igjennom delingen). Tenker på å share alle de andre spillene. Uansett er det ingen fare om det ikke går, da 80% av spillene er random shit kjøpt på salg som jeg ikke engang vet jeg har. Men er ikke bannet enda, kan være jeg slapp unna, enda jeg er i "fare" fra nå av. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Tror sjangsen for å bli bannet for dette er veldig liten. En venn av meg har gjort det mange ganger og er fremdels ikke blitt bannet. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Ser ut som Deus EX: HR Director's Cut fremdeles er låst, enda etter det er mulig å kjøpe det. Må visst bruke VPN selv etter release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå