Cuneax Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hint: Du trenger 130 stykker.Slik lager du Matrix-effekten med HTC One Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dette er ikke såkalt bullet time. Her blir motivet fryst, noe som eksisterte som teknikk lenge før The Matrix. Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 http://petapixel.com/2012/12/24/freezing-time-and-space-using-a-bullet-time-rig-of-100-digital-cameras/ Lenke til kommentar
xRun Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kanskje ikke den aller beste demoen. Her ser det ut til å være både litt shutter roll-variasjoner mellom kameraene, og avvik i retninger, som begge får motivet til å skjelve underveis i effekten. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Øøøøh? Er dette en demonstrasjon av snapdragon prosessorens kraft? Kan noen forklare meg hvordan For meg så virker det som om dette bare er 130 telefonkameraer som tar bilder og sender dem til en PC for behandling. Du trenger ikke kraftige CPU'en for det, det går jo på hvor bra kameraet i telefonen er spør du meg, hovedsakelig lukkerhastighet og MP for å få best flyt og bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg