Leo_ Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Har hatt i alt. Plugga fra en etter en komponent. Det enseste som skjer er at psu starter. Tok forresten feil i sta, psu slår seg av om pwr sw holdes inne ca. 4 sek. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er vel ofte et tegn på at madkinen booter, eller kommer seg forbi POST. (?) Og at det er bildet på skjermen som du ikke får opp, da av forskjellige muligheter. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Har starta en ny tråd om problemet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1548334Burde ikke hk hylt feeeeeil på høyttalern med kun høyttaler, atx, p4 og pwr sw tilkobla? Altså ingen cpu. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Mener å huske at det ikke er tilfelle. Kanskje fordi det ikke er noen CPU til å utføre POST-sjekken og til å si at noe som helst skal hyle? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Opplevde at hk hyla da en socket A cpu døde pga feil på shim slik at ribba ikke lå inntil kjerna i alle fall. Men jeg er DEFINITIVT mottakelig for idéer, for nå er jeg tom. Neste skritt her blir antageligvis nytt hk om ikke noen er betraktelig smartere enn meg nå... Med og uten rambrikke ®, onboard eller grafikkort, får ingen reaksjon. Det nærmeste er at grafikkortet hyler om det står i pcie'en med frakobla strømtilførsel. Hadde nettopp ute cpu og så over den, alle pinnene så helt fine ut. Lenke til kommentar
Django Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) *slett* Endret 12. desember 2013 av Xstasy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå