krwl Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Som flerårig OneCall-kunde er jeg møkklei under pari dekning, irriterende nettverksroaming og provoserende TV-reklamer. Det finnes mange tilbydere av mobilabonnementer med fri tale/SMS/MMS og 1GB data for under tohundrelappen. Hvilken av ovennevnte anbefales? Er opptatt av god dekning, stabilitet og ingen skjulte gebyrer, samt ingen psykopriser for ekstra MB/femsifrete nummer. 4G og BankID er et pluss! Endret 22. oktober 2013 av krwl Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvis du er medlem av OBOS så får du 10% rabatt hos telio. De har 4G men ikke bankid. Netcom dekning. Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Talkmore kan være et alternativ, fine priser på femsifrede, 4g, Bankid og Telenordekning. Må ha faktura på epost, eFaktura eller avtalegiro for å unngå fakturagebyr. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Talkmore og djuice tilbyr de samme tjenestene, BankID på mobil, 4G, HD Voice etc. Talkmore har lavere priser til spesialnummer enn det djuice har, mens djuice kan tilby FerieSurf EU som sikrer deg en makspris pr dag for datatrafikk når du er ute å reiser.Talkmore har også verving, så får den som verver og blir vervet to måneder gratis. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg ville gått for talkmore. Du sparer penger med vervinga, du får cashpoints om du reiser med Norwegian og får halv ringepris i utlandet ved Norwegianreise. Fikk noen hundrelapper i rabatt i sommer både ved billettkjøp ogredusert ringepris Lenke til kommentar
krwl Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Takk for tilbakemelding! Prøver meg med Talkmore. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Takk for tilbakemelding! Prøver meg med Talkmore. Si gjerne fra om du vil bli "vervet" og få tom mnd gratis? Bare send meg en PM, men godt mulig du kjenner andre med talkmore! Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Talkmore har endret sine vilkår: Dersom bruk overstiger 200 MB pr døgn eller 5 GB pr gjeldene kalendermåned begrenses overføringshastigheten til maksimum 128 kbit/s. Håper det ikke gjelder eksisterende kunder. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Talkmore har endret sine vilkår: Dersom bruk overstiger 200 MB pr døgn eller 5 GB pr gjeldene kalendermåned begrenses overføringshastigheten til maksimum 128 kbit/s. Håper det ikke gjelder eksisterende kunder. Serriøst? Det er jo bare latterlig, vurderte Talkmore etter fri bruk av data utgår med Komplett M, men ser ikke slik ut nå lenger. Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Serriøst? Det er jo bare latterlig, vurderte Talkmore etter fri bruk av data utgår med Komplett M, men ser ikke slik ut nå lenger. Disse vilkårene har nå vært en stund..... Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Serriøst? Det er jo bare latterlig, vurderte Talkmore etter fri bruk av data utgår med Komplett M, men ser ikke slik ut nå lenger. Helt normalt at hastigheten begrenses etter 5gb pr mnd. Du har uansett full fart på det du har inkl. i abonnementet, slik er det jo hos alle operatørene. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Helt normalt at hastigheten begrenses etter 5gb pr mnd. Du har uansett full fart på det du har inkl. i abonnementet, slik er det jo hos alle operatørene. Joda, men 200MB på en dag? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Tolker det slik at når du har brukt opp de 5GB, så får du 200MB pr dag resten av måneden (for 20 kroner), før de struper hastigheten. Men jeg er ikke sikker på dette Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Joda, men 200MB på en dag? Nei, det stemmer slik Krokan sier det. Eller på de abonnementene som ikke har noe inkl. F.eks Link... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Ser nå at det kun gjelder de abonnementene med makspris pr dag. Ved aktivering av tjenesten vil ikke hastigheten automatisk begrenses ved 5 GB. Endret 28. oktober 2013 av Glenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå