hawk52 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 På søndag var jeg med en kamerat på Briskeby stadion i Hamar for å styre lyd & bilde for HamKam. De skulle spille mot Fredrikstad, så vi hadde satt opp lyd og grafikk for kampen. Egentlig hadde jeg jobb i å styre grafikk som reklame, logoer, tilskuertall, målvideo osv, men lydmannen var borte så jeg måtte styre lyd. Jeg er ganske interessert i lyd, og det å styre lyd på Briskeby for flere hundre (hvis ikke tusen?) mennesker var kult. Først var jeg litt nervøs fordi jeg hadde såvidt brukt en lydmikser før, men etter hvert så gikk det greit å forstå produksjonsprogrammet. Kameraten min styrte bildemikseren, og jeg var med på å sette opp både kamera og mikrofon for intervjuer. Kommunikasjonen var dårlig på grunn av ødelagte walkie-talkier, men vi greide oss fint. Vi ønsker oss en master-klokke både oppe på produksjonsrommet og nede ved utgangen, siden dommeren hadde en helt annen klokke enn oss. Dette var første gangen jeg hadde styrt en lydmikser i virkelig tilfelle, og det gikk strålende!! Har fått tilbud om å jobbe der frivillig (tror alle i produksjonsteamet gjør det) så jeg skal vurdere det videre, erfaring er bra å ha. Da blir det grafikk på meg, men det er også interessant å drive med. Ganske gøy opplevelse, egentlig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Grattis. Høres kult ut. Var forresten 1728 tilskuere. 1 Lenke til kommentar
hawk52 Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 Grattis. Høres kult ut. Var forresten 1728 tilskuere. Takk! Hadde ingen aning om hvor mange tilskuere det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå