Krhof Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Høstkveld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dette var flott etter min smak. Nå må jeg jo innrømme at jeg er veldig svak for sort/hvitt med dunkel stemning og setting - gjerne ispedd en korningseffekt for å få frem en struktur man så på høy-ISO negativer - slik som du har fått frem her. Skulle gjerne ha sett dette bildet i et kvadratisk utsnitt med veien inn fra nedre venstre hjørne, men det er jo ofte begrensninger gitt av omgivelsene. 1 Lenke til kommentar
Krhof Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Dette var flott etter min smak. Nå må jeg jo innrømme at jeg er veldig svak for sort/hvitt med dunkel stemning og setting - gjerne ispedd en korningseffekt for å få frem en struktur man så på høy-ISO negativer - slik som du har fått frem her. Skulle gjerne ha sett dette bildet i et kvadratisk utsnitt med veien inn fra nedre venstre hjørne, men det er jo ofte begrensninger gitt av omgivelsene. Hei og takk for fine ord :-) bilde er tatt med mobil på kvelden på vei hjem fra trening redigert osv på mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg