Gå til innhold

Albert: "Vi har nettbank, PC, - ikke grisebank".

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Albert :D

Hi, hi ! - Ja, har du først nevnt ordet "grisebank" i nærheten av fredelige PCM, så er det klart at han ønsker å gi deg en skikkelig og solid "grisebank". Jeg tror nok han har hørt om å putte "gryn(t) " på grisen også, så han har spart mange til deg ser du. Da kan jo du etter hvert som PCM putter på, sitte å telle " enhjuling, tohjuling, trehjuling , firhjuling, femhjuling .......

Mvh. Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hei, Albert :D

Hi, hi ! - Ja, har du først nevnt ordet "grisebank" i nærheten av fredelige PCM, så er det klart at han ønsker å gi deg en skikkelig og solid "grisebank". Jeg tror nok han har hørt om å putte "gryn(t) " på grisen også, så han har spart mange til deg ser du. Da kan jo du etter hvert som PCM putter på, sitte å telle " enhjuling, tohjuling, trehjuling , firhjuling, femhjuling .......

Mvh. Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

Takk for hyggelig, positiv og høyst kreativ kommentar. ! :)

Jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig å få Per Christian Muus til å forstå virkeligheten, - og , i tilfelle, - hvordan ! ?

Jeg forsøkte å snakke med ham om denne "bank"-episoden, og da begynte han bare tilfeldigvis å synge

"Sladrehank skal selv ha bank", og da fikk han igjen noe å fundere på ... ! ;)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

;-) Artig historie ;-)

Hei, Atle

Takk for hyggelig kommentar ! :)

Per Christian Muus presenterte seg på Akam på sensommeren, og dukker nå opp stort sett en gang i uka.

Han ser verden i et enkelt , naivt og vennlig perspektiv, - noe som i blant fører til underfundige episoder, som jeg forsøker å formidle ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

;-) Artig historie ;-)

Hei, Atle

Per Christian Muus presenterte seg på Akam på sensommeren, og dukker nå opp stort sett en gang i uka.

Han ser verden i et enkelt , naivt og vennlig perspektiv, - noe som i blant fører til underfundige episoder, som jeg forsøker å formidle ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Du formidler det på en strålende måte, og bidrar derfor til sinnets munterhet hos alle som er innom her. Mer!

Lenke til kommentar

;-) Artig historie ;-)

Hei, Atle

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Du formidler det på en strålende måte, og bidrar derfor til sinnets munterhet hos alle som er innom her. Mer!

Hei, Jan Egil.

Det er hyggelig med slike tilbakemeldinger ! :)

Jeg skal forsøke å være "våken", slik at jeg kan få formidlet PC's mange ideer og prosjekter ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Festlig tekst og bilde - en herlig uhøytidlig humor er gull verdt men pass på at dere ikke blir 'bankruptcy' :D :D

Hei, Torhild.

Takk for hyggelig og advarende kommentar ! ;)

Nå hvisker jeg: "Tenk om PC skulle begynne å handle aksjer på nett, - da er den STORE katastrofen et faktum på null komma niks ... !".

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Må si jeg er imponert over din vitalitet og oppfinnsomhet, med gode fotografiske fortellinger der du med glimt i øyet benytter symboler.

Din aktivitet på kommentarsiden er på mange vis hemoglobinet her på forumet.

Fin orginalitet over denne museserien din!

Hei, Trond Olav.

Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar, - det er veldig inspirerende at dette blir satt pris på ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Svinaktig morsom føljetong! Merker jo at hjertet banker når jeg ser at du har lagt ut et nytt bilde. Hva er det som skjer nå tro?

He, he, morsom vri denne gangen, også! Henger med videre i PC's forunderlige verden! ;)

Hei, SveinMM.

Takk for hyggelig og forventningsfull tilbakemelding :)

Jeg har lest dagens kommentarer for PC, og han er nå så andektig at jeg tror jeg skal tenne et telys og sette på bordet foran ham ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...