jaha Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg skulle hatt en ny mobil som er raskere enn det svineriet jeg har nå.. Å skrive mld tar jo stygg lang tid. tar 10sek før texta kommer opp etter at jeg har skrevet ferdig. Vil ikke ha en altfor dyr telefon, men et par tusen er jeg villig til å betale. Trenger ikke å være så mye dilldall på den men er jo et + hvis det er med.. men den skal hvertfall være rask i mld skriving! Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vil ikke ha en altfor dyr telefon, men et par tusen er jeg villig til å betale. Trenger ikke å være så mye dilldall på den men er jo et + hvis det er med.. men den skal hvertfall være rask i mld skriving! Siemens ST55? mangler vel ir, bt og java, men du trenger ikke som mye dilldall som du sier, så du har vel ikke behov for det da, eller? vet ikke om denne tlf'en er virkelig responsiv på meldingsskriving, men molna vet vel kanskje dette siden han har den.. men siemens m55 er hvertfall treig på meldingsskriving.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Om du ikke har noe imot å binde deg for 18 mnd så har Elkjøp kampanje på Nokia 6610 til 879kr. AKIRA Lenke til kommentar
guom Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Gjør som meg, jeg bestilte en Siemens M55 fra mpx idag, meget bra telefon. Er i tillegg uten binding. Akkurat nå er M55 på 'ukens tilbud'. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har hørt at M55 er ganske treig på meldingskriving (lang forsinkelse). Stemmer det? Lenke til kommentar
jaha Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg prøvde siemens m55 her om dagen, og jeg klarte ikke å forsinke den på meldingsskriving hvertfall. :smile: Noen som har andre erfaringer med den? Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 ja, jeg solgte min m55 fordi den var treig på meldingsskriving.. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 andre forslag på mobil til rundt 2k som ikke er for treg...? Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 ja, jeg solgte min m55 fordi den var treig på meldingsskriving.. Hmm, kan det ha noe med software å gjør siden folk har forskjellige erfaringer? Det skal være null problem med sms-skriving, litt annleis med spill/program selfølgelig. Blir muligens M55 likevel, står vel egentlig mellom den og N3510i, og har ikke særlig lyst på Nokia etter alle feilene i det siste... Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Samsung S100 eller S300 (S300M). Har selv S300M, eneste minus når det gjelder meldinger er at det ikke går å lagre ord i ordboka. Ellers er det en super tlf Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Eller så er jo ikke Sony Ericsson T610 å forakte, men du får kanskje med litt mer "dilldall" enn du behøver? Java, Bluetooth, WAP, MMS, +++ Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 T610 er jo rimelig treig på SMS da...... Lenke til kommentar
jaha Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 ja, jeg solgte min m55 fordi den var treig på meldingsskriving.. Hmm, kan det ha noe med software å gjør siden folk har forskjellige erfaringer? Det skal være null problem med sms-skriving, litt annleis med spill/program selfølgelig. Blir muligens M55 likevel, står vel egentlig mellom den og N3510i, og har ikke særlig lyst på Nokia etter alle feilene i det siste... Er enig der ja.. heller siemens enn nokia! =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Brukt SL45i. Knakende bra telefon. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 T610 er jo rimelig treig på SMS da...... Jeg synes ikke det jeg, ikke så ille som folk skal ha det til. Hadde en T65 før, DEN var ille den. Lenke til kommentar
Ferrari250gto Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg grublet over det samme for noen uker siden, og kom frem til at M55 var det beste valget. Når jeg nå sitter her med den fancy telefonen i hånden, angrer jeg ikke et sekund! Den er tøff utseendemessig, har masse plass til applikasjoner/spill (1,87mb, rundt det dobbelte av det 3510i har, i tillegg til at det er dynamisk, det kan brukes hvor som helst uten at du har så og så mye til akkurat det osv..), og er ellers en klar vinner i den prisklassen. Men JA, meldingsskriving kan til tider gå litt tregt, noen ting (spill) tar en evighet å starte, ihvertfall hvis det er noe stort. Det kan gå ca. et minutt fra jeg trykker på "extreme games"-ikonet (et av spillene) til jeg sitter og spiller. Men _det_ er stort, og vanlige selvnedlastede app./spill går på 1->5 sek. God fargeskjerm! M55 er et veldig godt kjøp, til tross for enkelte ting som trekker ned. (egentlig bare tregheten) c",) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 ikke noe poeng med ST55 med sms og mms skriving. tyske Connect gav den kritikk pga tastene og sms/mms skriving. Prøv S100 eller S55 Lenke til kommentar
jaha Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 T610 er jo rimelig treig på SMS da...... Jeg synes ikke det jeg, ikke så ille som folk skal ha det til. Hadde en T65 før, DEN var ille den. JA!! det er den jeg har også.. Den er så vannvittig treg!! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 M55 er treig. Du skal skrive "no", får opp "om" og skifter, så må du vente et par sek før du kan gå videre. Pga at det ikkje alltid blir respons på trykka må du vente. Er slik på eldre og nyere software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå