ManiacTogy Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei, jeg skal ta tatovering snart (sleeve), mest sansynlig på begge armene.. Vertfall, jeg har noen hvite kuler under huden på under armene og på innsiden av låret. Jeg har prøvd å lese litt rundt, men dette er altså ikke "whiteheads", kvise, cyste blabla. De er forskjellige størrelser, de har ingen åpninger, de ligger noen millimeter inni huden og man kan kjenne at de er ganske harde og kule-aktige, på størrelse med en softgun-kule. Har mest på underarmene, der jeg skal begynne å tatovere, de er ikke synlige fra avstand. Men når jeg trener og huden strammer seg, så gjør det vondt eller jeg kjenner at de er der, det er ikke sånn "kvise/infeksjon" vondt. Det er det som er litt rart. Vet noen hva dette er? Kan jeg fjerne de hjemme? Prøvde å stikke hull på den ene det hjalp ikke, men før det trykka jeg så hardt på den største at det kom litt hvitt dritt ut (nasty greier). Men tingen er at jeg tror ikke jeg kan tatovere over dem. Gutt 20 Lenke til kommentar
h2233 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Dra til legen og be de ta en hudprøve, så får du nok svar på det. Tviler på at det er noe i veien for at du ikke kan tatovere over dem, med mindre de er betente og kan sprekke da.. Lenke til kommentar
ManiacTogy Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei, takk for svar! De er ikke betente, var nøye med å sterilisere nålen før jeg prøvde meg på noe som helst.. Nå når jeg har "gnukket" på huden, brukt litt hudkrem. Så har de jevnet seg litt ut, gidder ikke gå til lege. Var nettopp hos fast legen min (glemte å ta dette opp selvfølgelig) så ble jeg charga 200 kr.. Men jeg er bare selvbevisst å vet at de er der. Andre kan ikke se dem, men vil gjerne bare få dem vekk :/ Lenke til kommentar
h2233 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det virker ikke som at det er så viktig for deg å få fjernet dem hvis du ikke gidder å gå til legen da...Uansett vet tattovøren helt sikkert om h*n kan tattovere over dem eller ikke. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Du har nok en fettklump under huden. Legen fjerner dette på null tid, men ikke prøv å gjøre det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå