Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvite kuler under huden?

ManiacTogy

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ta tatovering snart (sleeve), mest sansynlig på begge armene..

Vertfall, jeg har noen hvite kuler under huden på under armene og på innsiden av låret. Jeg har prøvd å lese litt rundt, men dette er altså ikke "whiteheads", kvise, cyste blabla.

De er forskjellige størrelser, de har ingen åpninger, de ligger noen millimeter inni huden og man kan kjenne at de er ganske harde og kule-aktige, på størrelse med en softgun-kule. Har mest på underarmene, der jeg skal begynne å tatovere, de er ikke synlige fra avstand. Men når jeg trener og huden strammer seg, så gjør det vondt eller jeg kjenner at de er der, det er ikke sånn "kvise/infeksjon" vondt. Det er det som er litt rart.

Vet noen hva dette er?

Kan jeg fjerne de hjemme?

Prøvde å stikke hull på den ene det hjalp ikke, men før det trykka jeg så hardt på den største at det kom litt hvitt dritt ut (nasty greier). Men tingen er at jeg tror ikke jeg kan tatovere over dem.

Gutt 20

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, takk for svar!

De er ikke betente, var nøye med å sterilisere nålen før jeg prøvde meg på noe som helst..

Nå når jeg har "gnukket" på huden, brukt litt hudkrem. Så har de jevnet seg litt ut, gidder ikke gå til lege. Var nettopp hos fast legen min (glemte å ta dette opp selvfølgelig) så ble jeg charga 200 kr.. Men jeg er bare selvbevisst å vet at de er der. Andre kan ikke se dem, men vil gjerne bare få dem vekk :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...