SonicDragon Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Med tanke på at PS3 er regionfri, så ville det kanskje vært kult å motta lister eller forslag fra andre her, om hvilke spill som kun selges i japan eller amerika, vi burde få med oss. Spesielt nå som PS4 snart tar over oppmerksomheten til folk. Jeg kan starte med denne: http://www.amazon.co.uk/Capcom-34067-Resident-Evil-Anthology/dp/B0088MVODO/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1382465244&sr=1-1&keywords=resident+evil+anthology Om du vil oppleve de beste RE eventyrene i HD og på moderne konsoll, samt de nyeste actionfylte spillene i serien, burde du vurdere denne. Endret 22. oktober 2013 av SonicDragon Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Synd den der ikke inneholder GC-spillene. Har fortsatt lyst på den, men tror jeg er for gjerrig. Importerte Demon's Souls og BlazBlue, men disse kom jo ut her etterhvert uansett. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Synd den der ikke inneholder GC-spillene. Har fortsatt lyst på den, men tror jeg er for gjerrig. Importerte Demon's Souls og BlazBlue, men disse kom jo ut her etterhvert uansett. 1: kjipt 2: meget kjipt RESULTAT: fokkfokk rargh! fokk! Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er det virkelig så mange PS3-spill i dag som ikke lanseres (nesten) samtidig overalt, eller på dette tidspunktet er tilgjengelig for spillere i alle regioner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå