Gå til innhold

Ny håndholdt PC

rhumbor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dell Axim skal visstnok være meget bra for prisen (2.169,-).

Har ikke prøvd den selv, men har hørt mye positivt om den. Du får ikke PDA'er så mye billigere, med unntak av enkelte middelmådige Palm-modeller (med monokrom skjerm, svak cpu, lite minne, og et svært redusert antall programmer du kan legge inn). Hadde jeg hatt behov for en ny PDA, er det Axim jeg hadde sett først på.

Lenke til kommentar

Uff... Ikke sats på Palm... Er noe herk å bruke. Du kan liksom ikke bare legge innpå en Excel fil. Du er nødt å kjøre den gjennom et program som konverterer den til palm format først. Og gjøre akkurat det samme hvis du skal ha den inn på PC'en igjen.

Gå for Dell Axim. Mer for pengene får du nok ikke i dag.

Lenke til kommentar
Uff... Ikke sats på Palm... Er noe herk å bruke. Du kan liksom ikke bare legge innpå en Excel fil. Du er nødt å kjøre den gjennom et program som konverterer den til palm format først. Og gjøre akkurat det samme hvis du skal ha den inn på PC'en igjen.

Gå for Dell Axim. Mer for pengene får du nok ikke i dag.

Nå er jo ikke akurat micro office noee å skryte av heller da. Fant en artikkel om det på hw igår, men finner den ikke igjen idag

Lenke til kommentar

Jaja, nå har jeg bestillt en Dell Axim X5 Advanced.... så nå skal det bli spennende å prøve den... :) forresten noen som har noen meninger om hva som er best å bruke av Compact Flash og SD kort til mp3er og annet morro til pda'en?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

SD, lite nett og gode utvidelser i fremtiden (vil nå 4gig i løpet av 2004)

CF=godt det og, men det er jo større og litt mer klumpete...vil vel nå samme spec

det er jo greit med et raskt og LITE kort også,SD passer til all type data det også!

og som sagt, SD er veldig lite og nett,store utvidelser i fremtiden, og tar praktisk talt ingen plass:-)

good luck!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
jeg ville kanskje ventet med bestillingen av en dell pda til den dell.no starter salget av X3, den skal være en forbedring av X5 på de fleste punkter...

Nå er det en stund siden du skrev dette da, men jeg synes x3 er en nedgradering på alle punkter untatt to: størrelse og vekt. Ellers har x5 mye bedre oppgraderings og utbyggingsmuligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...