Gjest Bruker-290544 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bor i en studentbolig med nett kun via kabel. Ønsker meg trådløst nett. Misforstår jeg helt, eller er det ikke verre enn at man kan få til dette kun med en router og nettverkskabel? For eksempel denne http://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/ON150R/on-networks-n150-wi-fi-router? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ja, med enkelte forbehold. Om du kommer på nett ved å koble deg rett i veggen, uten å måtte logge inn, så er det fullstendig uproblematisk. Men jeg vil anbefale deg å legge litt mer penger i det enn det produktet du linker til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-290544 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Trenger ikke logge inn nei.Hvor mye bør man legge i det? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Regner med at du ikke skal dekke store hybelen, så den der vil nok fungere helt fint. Bruker du nettet mye til gaming og streaming ville jeg brukt en 600,- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-290544 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Liten hybel ja, ikke noe gaming, men litt streaming. Tror jeg prøver meg på den der. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå