tttt Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Rotet bort koss headsetet mitt, så må skaffe meg nytt. beste headset under 500kr? Ment for musikk, men også video. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Om du har lyst til og strekke deg opp til 800 kroner så ville jeg anbefalt Sennheiser HD 429s. Hatt headsettet selv en periode og er kraftig fornøyd for et headset som er relativt billig! Link til headsettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=779216. MVH Huxiz Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hva med koss til 300 kroner? Har det selv og jeg har vært ganske fornøyd med det. Fungerer ok i lyd, men ergonomisk så er det kanskje litt klønete. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Trenger det å se fint ut? Ofte er studio headset ganske bra og billig iforhold til beats som er mest på utseende. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Selvfølgeli er det bra at de ikke ser ut som et rævhøl. Men lydkvaliteten er viktigere en utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå