datalader2 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 hei hvilken sylinder burde jeg velge til min derbi senda orginal til 80ccm Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er ikke lov å diskutere trim på forumet, men på mp er det lov! Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 den skal nok kjøres på bane Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Nå tar jeg det som en selvfølge at du skal bruke dette på bane Om du vil kunne ligge i 100 (ekte fart) og fortsatt ikke bunne gir og turtall ville jeg kjøpt følgende: Sylinder: Her må du ha noe større enn den vanlige T6 Asso. Maxima, Mhr 80 / Mhr Replica og slike er til å anbefale. Forgasser: 21 - 24 mm Potte: Her kan du ikke kjøre med Mk2. Yasuni R2 eller matchende potter passer bra til å utnytte kraften i sylinder, men fortsatt ikke blir FOR turtallsavhengige. Veiv: Her må du oppgradere. Forsterket veiv, er somregel forsterket veiv. Går for kjent merke og undersøk litt på delesider. Reed: REALLY? Forstår virkelig ikke hvorfor folk skal ha trim reeder til 700 kroner på et hverdagsoppsett... Du merker minimalt forskjell, og sålenge du fjerner evt plombering kan du heller spare pengene. Filter: Original filter funker fjell til 21 mm, men må fjerne evt sperringer og bore et par hull i filterboksen. På 24mm kan jeg anbefale Stage6 Twist. Annet: Du må selvfølgelig fjerne sperring i tenninga. Dette gjøres med å evt bore coilen eller bytte coil, avhengig av type moped. Du må også dreve om. Somregel er det nok å ta et par hakk større på fremdrevet. Dette må du selv avgjøre i form av hva du liker å kjøre med selv. Aks, toppfart, blanding osv. Send meg en PM om du trenger hjelp til å sette sammen et matchende oppsett. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) x2 Endret 25. oktober 2013 av glennm95 Lenke til kommentar
datalader2 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 ska brukas på bane ja har hatt maxima på den men funka dårlig Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Forklar ''funka dårlig''? kjørte en sesong med Maxima uten problemer. Lenke til kommentar
datalader2 Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 den var bare for liten ikke no anna enn d Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 definer for liten Lenke til kommentar
datalader2 Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 kubikk da vettu Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Må si lykke til om du skal ha noe mer enn 80 kubikk. Du trenger ikke mer og 80 kubikk går mer enn godt nok med et matchende oppsett Lenke til kommentar
datalader2 Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 nope bidalot 94 passet veldig godt for min del å d gikk en del bedre enn en 80 kubikk Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Nå er jeg bare sikker på at du troller. Men om ikke, kan du jo gjerne utdype oppsettet, squish du endte opp på, porting av blokka osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå