Gå til innhold

Trenger hjelp til innløsing av kode fra Geforce.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være grisevanskelig å få innløst slike bundles. Sleit som et lit helvete for å finne korrekt fremgangsmåte for å innløse Metro Last Light og Assasins Creed 3 som jeg fikk med mitt skjermkort, men jeg fant til slutt en guide på et forum som funka.

 

Google bundelen og sjekk forum, det finnes nok en løsning og uten den hadde ihvertfall ikke jeg klart det da det ikke er slik man forventer.

Lenke til kommentar

Det kan være grisevanskelig å få innløst slike bundles. Sleit som et lit helvete for å finne korrekt fremgangsmåte for å innløse Metro Last Light og Assasins Creed 3 som jeg fikk med mitt skjermkort, men jeg fant til slutt en guide på et forum som funka.

 

Google bundelen og sjekk forum, det finnes nok en løsning og uten den hadde ihvertfall ikke jeg klart det da det ikke er slik man forventer.

Kunne du funnet en link, hadde vært bra

Lenke til kommentar

Ah, det var en naturlig forklaring på akkurat den.

 

Du kan ikke innløse koden før spillet releases den 25 oktober.

 

http://techreport.com/news/25299/batman-arkham-origins-bundled-with-select-geforce-graphics-cards

 

Starting today, qualifying GeForce GTX 660, 660 Ti, 670, 680, 760, 770, and 780 graphics cards will come with a download code for the upcoming Batman game. You won't be able to redeem that code until the game is released on October 25, though.

Lenke til kommentar

Ah, det var en naturlig forklaring på akkurat den.

 

Du kan ikke innløse koden før spillet releases den 25 oktober.

 

http://techreport.com/news/25299/batman-arkham-origins-bundled-with-select-geforce-graphics-cards

 

Starting today, qualifying GeForce GTX 660, 660 Ti, 670, 680, 760, 770, and 780 graphics cards will come with a download code for the upcoming Batman game. You won't be able to redeem that code until the game is released on October 25, though.

åå takk, men Thor. fikk det til for noen uker siden

Lenke til kommentar

Jeg ser at EVGA har en spesiell fremgangsmåte for å innløse koden. Det var noe slikt jeg sleit med og pluss at man måtte velge en spesiell spillpakke på UPlay som ikke ga noen mening.

Sakset fra EVGAsiden:

Purchase any graphics card from the list above on or after 8/30/13 from www.EVGA.com
Register your card(s)
Upload your invoice
Request your code from the form above
Go to www.GeForce.com/FREEBATMAN
Enter the code to get your Steam Online Store redemption code
Offer available for a limited time or while supplies last

If the Batman: Arkham Origins Bundle is not showing after successfully registering your EVGA product to your EVGA account, then it is possible that you did not purchase your product from the EVGA online store.

Lenke til kommentar

Nei, jeg finner ikke noen spesifikke retningslinjer på dette kortet, men på Nvidia forumet så er det tydeligvis flere som sliter med samme melding. Noen løsning ligger det ikke der.

 

https://forums.geforce.com/default/topic/505259/?comment=3602308

Takk for at du har brukt tid på å hjelpe meg, jeg får se på fredag om koden funker. Ellers så kjøper jeg det på steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...