Norish Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ut i skogen? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Stakkars lille pusen, føler nok trygghet i potta Håper du blir bra snart..hilsen Terje . 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Stakkars pus og stakkars puseeier... Å holde utekatter inne er ikke gøy (eller kanskje jeg bare har en eksepsjonelt plagsom en?) Lenke til kommentar
Norish Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Stakkars pus og stakkars puseeier... Å holde utekatter inne er ikke gøy (eller kanskje jeg bare har en eksepsjonelt plagsom en?) Hehe Er ikke så gøy å ikke få gå ut nei, hun er dog ikke så masete av seg, men nå som labben begynner å bli friskere går det litt hardt utover møblemanget i stuen. Hu har så mye energi, så da blir det endel klatring på bord og stoler og sånt. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Høres kjent ut. Da vi måtte holde pusekreket inne etter flytting (DET var noen lange uker, det!), ble det til slutt at jeg og dyret lekte sisten rundt i stua for å få ut litt av futten. Egentlig burde det ha vært filmet, det må ha vært sprøtt å se på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg