Jan Egil Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Nype Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei, Jan Egil Skjønnhet er et relativt begrep, og derfor kan dette betones som vakkert Hilsen Terje . Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 Enig med deg, Terje. Og fotogen er den i hvertfall! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei, Jan Egil. Jeg synes det er vakkert, - og meningsfullt: Når en organisme opphører å eksistere, går byggesteinene, atomene, tilbake til naturen og dens evige kretsløp ! Jeg har tatt flere lignende bilder gjennom årene, og la ut ett av dem 30. juli i år. (NB: "Dårlig" bakgrunn.). Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei Jan Egil. Jeg ville vel ikke umiddelbart oppfattet denne nypen som vakker. Men så kommer dette igjen, - det å stoppe opp, se og undre. Denne nypen er i sitt livs absolutte høst, og må snart slippe taket. Idet den gjør det, slipper den også spiren til nytt liv. For går vi i nærsyn, ser vi at den har båret sine frø helt fram. Om frøene faller i god jord, vet ingen. Men håp om nytt liv er sådd, Dette bildet gir oss et livs historie, og minner oss på spiren, blomsten, frukten, livsviljen og håp om fortsettelsen. Så igjen Jan Egil, dette ER et vakkert bilde. Takk skal du ha Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Takk igjen, Lisbeth og Alberth for gode og tankevekkende funderinger rundt bilder og livet. Dere er så reflekterte og velformulerte i det dere skriver. Det kan vel være at til tider kan dere se innhold, mening og tolkninger av bilder langt ut over hva fotografen selv hadde. Og det er jo fint! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg