AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har fått brist i et bein over kjeven (kjevebenet har blitt slått oppi ved et uhell i helgen) og jeg har i mange dager vært veldig ør og hatt så vondt i hodet at jeg ikke har kunnet lest engang. Jeg har likevel tatt prøve i dag, som gikk rett til helvete (altså ca 4 i karakter sikkert) og jeg ligger på 6 fordi jeg klarte virkelig ikke å konsentrere meg fordi jeg har hatt så store smerter. I dag fikk jeg paralgin forte av legen, noe jeg aldri har tatt før (jeg reagerer veldig lett på piller) så jeg har vært så trøtt at jeg nesten sovna på do etter å ha tatt 1, og han mener fint jeg kan ta 6 på en dag (forteller kanskje litt om hvor vondt det er da når jeg veier kun 50 kilo). Men det er bedre å være så sykt trøtt at jeg nesten ikke klarer å lage meg mat enn å ha så vondt som jeg har hatt at jeg ikke har sovet på 2 døgn nesten. Så problemet er at jeg skal ha en prøve til i morgen (fikk ikke vite det før i dag av læreren) og jeg er så "hjernedød" at jeg nesten ikke klarer å skrive dette engang. Men jeg vet at han er en type lærer som sier at jeg likevel på ta prøven, og akkurat dette er noe jeg faktisk må lese til fordi vi ikke har hatt noen gjennomgang av det. Så dette er et problem. Noen som har tips til hvordan jeg skal løse det? Vil ikke ha mer fravær enn høyst nødvendig, og jeg klarer å gå på skolen selv om jeg kanskje kommer til å halvsove hele dagen, men prøva er et lite problem. Anonymous poster hash: 202f2...4e0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 dytter denne jeg Anonymous poster hash: 202f2...4e0 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Prøv med en halv av gangen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hva med å skaffe lege-erklæring og forklare saken for læreren? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Snakk med læreren din og legen din. Snakk med legen din om at du blir utrolig trøtt og ikke kan konsentrere deg på skolen, og spør om en legeerklæring som du kan sende til skolen. Jeg tror nok læreren din forstår, ihverfall burde han/hun forstå. Du kan da vel ikke la medisiner gå ut over skolearbeidet ditt fordi du hadde et uhell. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå