Deelay Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hva er pup? Hver gang jeg starter winXP, starter også et program, pup(med tilhørende process: "sju tall".exe, f.eks 2849978.exe(variere ved hver oppstart))! Program gjør ingen "synlige" ting, men Det ligger i task manager, så jeg lurer på om det tar mye kapasitet? Og hva det kan være da? Kan jeg deaktivere dette i 'msconfig', el. er det ikke noe vits..... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 høres ut som spyware fjern det med Spybot - Search & Destroy 1.2 Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 wow, kjørte Spybot..........og det var litt av hvert på maskinen som ikke skulle være der ja! Takk for tipset! :wink: 8) Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Men......, pup er der fortsatt........... Vet noen noe mer om dette? Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kjør en virus scan du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå