Smestad Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei. Ikke helt sikker om jeg postet i riktig forum, men jeg trener på ATS ekspress i Asker og der er det elendig ventilasjon. I herre garderoben er det kun et spjell for luft inn og to avtrekk som er inne stengt på doene. I treningshallen blir det ganske dårlig luft, slik at det blir dugg på vinduene og ganske varmt når det er flere som trener. De skrudde også igjen alle vinduene så det går ikke an å åpne de(f.eks på en varm sommer dag.) Er det noen regler angående ventilasjon slik at jeg kan si ifra angående dette, og få det fikset?. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Du velger med penga. Si ifra om at du ikke syns noe om inneklimaet, og hvis de ikke gidder å gjøre noe med det trenger de heller ikke dine penger. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 Ok, så det er ikke noe regler på dette? eller sier du bare dette av egen mening? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå