Gå til innhold

På jakt etter to programmerere- Bergen

Anbefalte innlegg

God dag. Teamet mitt og jeg er på utkikk etter to programmerere, helst lokalisering i Bergen med høy kompetanse. Det dreier seg om programmering av nettsider og andre funksjoner jeg ikke skal gå nærmere i detalj inn på.

Vi er en bedrift og samarbeider med Innovasjon Norge. Trenger altså to personer som er meget kompetente på dette/disse områdene. Hvis dette er noe du/dere synes høres interessant ut er det bare å sende meg en melding på innboks for mer informasjon om hva det går ut på. Hvis dette er noe for deg, eller eventuelt noen du kjenner, hadde det vært supert om dere tok kontakt i tråden eller på PM. Betaling blir i form av andeler i selskapet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Vil sikkert at dere skal jobbe tilnærmet gratis. Jeg skal ha minst 1500 / timer for å flytte til Bergen.

Betaling blir i form av andeler i selskapet.

Er vi tilbake til dot.com 2 med uendelig P/E dvs. en gitt pris og null E?

Dersom du er en P/E investor, se etter P/E fra 5 til 20,

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

At det er mye gratis i starten er det ingen tvil om. Innovasjon Norge etterbetaler arbeid så hvis arbeidet er grundig gjort, blir det etterbetalt. Eneste vi kan love for øyeblikket er andeler hvis det blir operasjonelt som avhenger av arbeidet som blir lagt ned. I første omgang blir det bare sketcher, mockups og lignende og muligens en liten betaversjon. En annen mulighet er å faktisk ta hele prosjektet selv og føre opp alt. Da blir ikke Innovasjon Norge involvert stort mer, men potensielt NHO som vi har en løpende dialog med. Vedkommende som er interessert i dette vil også bli satt opp til en potensiell stilling innenfor det tekniske samt kontroll av nettsiden. Hvis det er av interesse er det bare å sende en melding. Det kan tross alt ikke skade.

Håper å høre fra dere!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ikke med slike tråder du skaper interesse eller framtidige arbeidstakere i firmaet ditt.

Dette minner om "jeg trenger en minecraft koder" tråder jeg har sett i programmerings-forumet hvor det er en 15 åring som trenger dyktige folk til å jobbe gratis med minecraft plugins i java..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...