tobiasLOL5 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hallo, jeg lurer på om det er noe gjennomsiktig epoxy/lim som kan brukes til å feste plexiglas med.. har sett på denne Vil den funke? Lenke til kommentar
drivedeep9 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 se litt på plastkompaniet istedenfor Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hva med silikon? Sitter godt nok for det meste... Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 takk for svar, skal gi silikon en sjanse.. drivedeep9 Bor lissom ganske langt unna Oslo... Vet ikke om de sender, og det må være billig... Lenke til kommentar
Fotomax Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei. Jeg leste et eller annet sted at du kunne lage ditt eget lim til plexiglass. Bruk en sag eller rasp og lag litt spon av plexiglass. Dette legger du i et glass med litt aceton så det løser seg opp. Dette kan du oppbevare lang tid på tette glass. Når du skal lime sammen plexi så påfører du dette på en av flatene og presser sammen før acetonen rekker å fordampe. På denne måten vil du på en måte lime/sveise platene sammen. Jeg har ikke prøvd dette selv enda. Hvis noen prøver så hadde det vært interessant og hørt hvordan det funker. Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Hei. Jeg leste et eller annet sted at du kunne lage ditt eget lim til plexiglass. Bruk en sag eller rasp og lag litt spon av plexiglass. Dette legger du i et glass med litt aceton så det løser seg opp. Dette kan du oppbevare lang tid på tette glass. Når du skal lime sammen plexi så påfører du dette på en av flatene og presser sammen før acetonen rekker å fordampe. På denne måten vil du på en måte lime/sveise platene sammen. Jeg har ikke prøvd dette selv enda. Hvis noen prøver så hadde det vært interessant og hørt hvordan det funker. Høres intersannt ut. Skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå