Kai PetterJohansen. Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Vannperler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei, Kai Petter. Hadde jeg tatt dette bildet, ville jeg ha kalt det "Utsikt fra mitt stuevindu i formiddag ... .", for sånn var det faktisk ! Artig bilde, og tittelen er realistisk, beskrivende ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 jeg er enig i det Albert det var ikke mulig og gå ut av bilen engang så jeg fant fram kamera i bilen og knipsa et par bilder av sideruta på bilen , Tusen takk. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fin og overraskende effekt. Et bilde man kan beskue uten å synes man har sett alt. Viktig at det kun er vann, lys og overflate; ingen andre detaljer bryter inn. Meget oppfinnsomt. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 DAGENS BILDE: Man kan finne det skjønne i de mest dagligdagse, trauste ting. Som for eksempel disse vanndråpene på bilruta. Høsten er kanskje fargerike trær og skarp luft, men den er like mye grå, fuktige dager. Jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg skulle likt å sett en versjon som var lysnet opp litt eller om den såpass mørke tonen kler bildet. Men jeg liker altså hvordan du har fått frem det vakre og abstrakte i noe så ordinært som vanndråper på ei bilrute. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Minimalistisk og fint gratulerer med dagens bilde!! MVH Tove Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Tusen takk til Trond og Hello Kjersti og Ovidia2 For att dere liker bilde mitt TAKK TAKK. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei, Kai Petter. Gratulerer med Dagens Bilde, - veldig artig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Tusen takk Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg