laukis Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Princo DVD-R 4X Noen som har erfaring med disse? Fått tilbud om å kjøpe 100-spindel for 730 kr, antar det er et bra kjøp... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har brukt en 25 pk med sånne plater. Virket bra hos meg. Ikke noe feilbrenning eller problem med å lese de etterpå. Jeg har en Pioneer dvr-105 brenner som ikke er særlig kresen. Dersom du har en multiformat brenner som er kresen på media (eks.: Nec1300a uten hacket firmware, eller Sony), tror jeg ikke de fungerer like godt. Jeg er også usikker på holdbarheten. Vil ikke gamble med å legge viktige data på dem for lagring over lang tid. Men prisen du har fått er bra, og dersom de skal brukes til bare lek og moro, så er det ikke noe i veien med dem. Lenke til kommentar
laukis Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Takk så mye :-) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Leste nettopp en aktuell historie om dårlige billig-DVD'er: http://www.pcmag.com/article2/0,4149,1292168,00.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå