bapeape Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Blei ansatt som mekaniker, føler selv at stillingen går mer over i en kontrollørstilling og arbeidsoppgavene er andre enn jeg ble forespeilet/forventet. Manglende/dårlig opplæring i tillegg til at jeg etter 1mnd ikke har noe personlig verktøy og må hele tiden låne. Det jeg er redd for er og skape en konflikt samtidig som jeg ikke ønsker og svekke CVen min ved videre jobbsøking. Er ansatt på prøvetid gjennom et bemanningsbyrå men stillingen går mot fast. Trenger tips. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Snakk med din nærmeste sjef om problemet. Forklar hva du forventet av jobben, hvorfor du forventet dette og hvordan du opplever den. Mangelfull opplæring er dessverre altfor vanlig. Det er den voksne måten å gjøre det på. Du skaper ikke konflikt av å stille krav, hvis du er rimelig og konstruktiv. Kom gjerne med konkrete punkter du ønsker bedre opplæring i. Personlig ville jeg heller opplevd det som positivt, du viser at du bryr deg. Hvis han ikke er villig til å høre bør du kanskje ikke jobbe der uansett, ettersom det er en sterk indikator på at ting ikke vil bedre seg med det første. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå