Gå til innhold

Hjelp til kjøp av RAM til LGA1150 HK

Knopfix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at det høres rart ut. Hovedkortet jeg har nå er bygd på skrufester med litt høyde på, i tillegg er det dobbelt vegg på motsatt side av kabinettdøra. Det er en plate som kan taes av der også. Kanskje det er grunnen ?

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar

Nei, tror det kan bli vanskelig å få tak i, ingen som har det lenger. Det kommer jo stadig nye ting, og da blir andre produkter dyttet ut.

Mye mulig TT kan gi svar, hvis de har testet akkurat dette hovedkortet med akkurat den kjøleren i akkurat det kabinettet.

Endret av SilverShaded
Lenke til kommentar

Nei, det skal ikke være lett, og særlig ikke når du skal holde deg til midi-tower. De er som regel ikke skapt for store kjøler-løsninger.

Chaser ser bra ut, syns jeg....har nok sine mangler, som alle andre. Fordelen er ekstra bredde, og det ser ut til å ha bra praktiske løsninger. Ingen docking, imidlertid, hvis du bruker det. Et vettug review her.

Lenke til kommentar

Hmm, bestilte kabinettet fra Multicom torsdags kveld pga. at de hadde det på lager og ikke fjernlager. Bestilte fra dem til tross for høyere pris for å få det fort men det er ennå ikke sendt. Vurderer å avbestille så jeg ser litt på flere kabinett over helgen.

Lenke til kommentar

Ja, CM er et "entusiast-merke". Jeg har tittet litt og finner ikke hverken lyd- eller temperatur-tester. Derimot en del klager på at sidepanelene er dårlige og at folk ikke får inn vannkjøling (vet ikke om dette kan overføres til Noctua'n). Så kanskje ikke et kabinett jeg ville kjøpt...jeg liker skikkelige tester og sammenligninger !

Lenke til kommentar

Ja, burde vært noen grundigere tester. Det sto maksimum 175 mm CPU kjøler så det burde gå, dessuten er det mye bredere enn det som ble bestilt fra Multicom. Vannavkjøling er lite aktuelt på nåværende tidspunkt.

Kabinettet har et veldig fint design men jeg har jo fortsatt helgen på meg.

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar

Ellers har Komplett stort sett bare Corsair og Kingston, og ingen av disse kan levere en 2133MHz brikke med CL-9...ikke 10 engang. Da må du ned på standard 1600MHz.

Må bare arrestere deg litt her. CL9 og CL10 er ikke optimal cycle for 2133 brikker. Endret av ronaldst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...