KongKebab Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Du blander. De satte ned prisen på 13-tommeren, ikke 15-tommeren. 15-tommeren har samme pris som før, men med bedre innmat og gratis iWork Du surrer. De satt ned prisen på begge, med 200$. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Tenkte kanskje at jeg skulle prøve Ipad Air i og med at jeg var veldig missfornøyd med de andre modellene. Kanskje det blir til at jeg kjøper en brukt engang, men ny tror jeg ikke at det blir. Noen som vet hva de snakker om nå/nye lanseringer? Fikk plutselig ræva nett Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Dette var da veldig bra det? Hva forventet egentlig folk? Gratis iPads? Enhver Apple-event blir jo hausset opp noe så inn i granskauen. Og alt de kommer med er altså et oppdatert OS, noe oppdatert software, oppgradert hardware på Macbook Pro, en iPad Mini med oppgradert hardware og retinaskjerm, og en lettere iPad med oppgradert hardware. Med andre ord; intet wow-nytt. 1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 For de som lurer, spol til 29:30 her så ser dere at de annonserer priskutt. Lenke til kommentar
Icardi Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 hva skjedde med Mac mini, skal det ikke komme en haswell oppdatering på den ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Litt skuffet over at Ipad Air ikke fikk bedre batteri (men regnet ikke med at den kom til å få det) og fingeravtrykk leser. Fingeravtrykk leseren skal nok melkes neste år skal du se 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 iPad Air fristet veldig....prisen på MacBook Pro gjorde at jeg nesten må vurdere den også. Men hadde håpet dem hadde vist en oppgradert utgave av AppleTV jeg da... prisen er jo den samme som før..... (på macbook pro altså) men iPad air fristet veldig ja, så mye lettere også Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 I motsetning til Samsung, slipper ikke Apple hastverk produkter i Nille kvalitet, bare for å gjøre det. Apple klokken ser vi nok tidligst om 1 års tid.Når den er testet og klar. Mener du andre smartwatch-produkter til nå ikke har vært "testet og klar"? AtW 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fingeravtrykk leseren skal nok melkes neste år skal du se Ser ikke ut til at folk har blitt skremt av lekkasjene som snowden har lekket om at USA bruker info fra Aplle om dette fingeravtrykk greiene Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Har ikke så veldig mye peil på nettbrett, men jeg vil tro at den blir mindre robust da? Robusthet og byggekvalitet er noe som er viktig for meg da dette er en iPad som skal tas med seg og da må man regne med slag osv. Det som virkelig trengs er vell glass som ikke knuser Aldri hatt ett større problem vil jeg tro når det gjelder mobiler, nettbrett osv. Antakelig blir den i praksis like solid med plast, og lettere. AtW 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Oppsummert: Ganske kjedlige upgrades, utenom Ipad, som var bra, men ikke topp. AtW 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hvilken oppløsning får Ipad mini v2.0? "Retina" sier meg null og niks. Hva er ellers nytt mellom Ipad mini v1.0 og v2.0? Hva er nytt mellom Ipad v4.0 og v5.0? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Enhver Apple-event blir jo hausset opp noe så inn i granskauen. Og alt de kommer med er altså et oppdatert OS, noe oppdatert software, oppgradert hardware på Macbook Pro, en iPad Mini med oppgradert hardware og retinaskjerm, og en lettere iPad med oppgradert hardware. Med andre ord; intet wow-nytt. At dem i motsetning til Microsoft nå gir bort sitt OS gratis til alle er litt wow synes jeg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Antakelig blir den i praksis like solid med plast, og lettere. AtW Vi får håpe det Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hvilken oppløsning får Ipad mini v2.0? "Retina" sier meg null og niks. Hva er ellers nytt mellom Ipad mini v1.0 og v2.0? Hva er nytt mellom Ipad v4.0 og v5.0? 2048-by-1536 på iPad Mini. Altså lik oppløsningen som iPad retina Ellers er forskjellene generelle forbedringer, mer kraft, bedre kamera etc etc Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Vi får håpe det Er ikke så mye å håpe på foreløpig, iogmed at den ikke ser ut til å være i plast? AtW Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Mener du andre smartwatch-produkter til nå ikke har vært "testet og klar"? AtW De har ikke hatt noen å herme etter enda. Fastlandsasiaterene er ikke akkurat kjent for deres nyskapende innovasjon. Endret 22. oktober 2013 av Kirchhoff 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Antakelig blir den i praksis like solid med plast, og lettere. AtW Problemet med plast er ikke om den blir solid eller ikke, men det er følelsen av produktet. Dette er noe flere tester peker på i iPhone 5S vs 5C, at 5S-en bare har en helt annen kvalitetsfølelse over seg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Problemet med plast er ikke om den blir solid eller ikke, men det er følelsen av produktet. Dette er noe flere tester peker på i iPhone 5S vs 5C, at 5S-en bare har en helt annen kvalitetsfølelse over seg. Ja, endel er jo mer opptatt av "opplevd kvalitet" enn faktisk kvalitet, jeg føler ihvertfall den ubehagelige temperaturen og den økte vekten ganske lett også.... AtW De har ikke hatt noen å herme etter enda. Fastlandsasiaterene er ikke akkurat kjent for deres nyskapende innovasjon. Det er andre enn "fastlandsasiatere" som har gitt ut smartklokker.... AtW 1 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det er andre enn "fastlandsasiatere" som har gitt ut smartklokker.... AtW Ingen gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg