jojo72 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 HEI! Jeg har laget unattend skript (winnt.sif) ved hjelp av eget verktøy setupmgr (deylop verktøy). Likevel kan skriptet ikke kjøre formatering av harddisken automatisk, og må gjøre dette hvergang manuelt før resten av installasjonen kan skje automatisk. Jeg har valgt verdien 1 til AutoPartition slik at formateringen skulle skje automatisk, men skjedde ikke. Har jeg gjort noe feil? ;SetupMgrTag [Data] AutoPartition=1 MsDosInitiated="0" UnattendedInstall="Yes" [unattended] UnattendMode=DefaultHide OemSkipEula=Yes OemPreinstall=No TargetPath=WINNT [GuiUnattended] AdminPassword=password AutoLogon=Yes AutoLogonCount=1 OEMSkipRegional=1 TimeZone=110 OemSkipWelcome=1 [userData] FullName="Ola Norman" OrgName="Norges stolthet" Computername=* ProductID="XXX" [LicenseFilePrintData] AutoMode=PerSeat [TapiLocation] CountryCode=47 [RegionalSettings] LanguageGroup=1 Language=00000414 [identification] JoinWorkgroup=Norge [Networking] InstallDefaultComponents=Yes MVH JOJO. Lenke til kommentar
staaland Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hepp, Prøv å bytt UnattendMode til FullUnattended, min sif fil er omtrent lik din bortsett ifra unattendMode, og den kjører rett igjennom. heZ [unattended] UnattendMode=FullUnattended Lenke til kommentar
jojo72 Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hepp, Prøv å bytt UnattendMode til FullUnattended, min sif fil er omtrent lik din bortsett ifra unattendMode, og den kjører rett igjennom. heZ [unattended] UnattendMode=FullUnattended HEI! Nei det hjalp ikke - stopper ved formateringsvinduet der jeg må kjøre formatering av harddisken manuelt. JOJO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå