Arodem Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 – Vi vil aldri selge et spill på falske premisser, sier nettbuttikken.Gog.com refunderer Dark Matter til skuffede kunder Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Dette kunne vært helt greit. Å gjøre spillet om til et episodebasert spill som jeg antar ellers er velgjort og ferdig hadde vært en bedre løsning enn å lage et helt spill som var uferdig, men da måtte de ha sagt ifra om det til kundene sine! Hvordan kunne de tro at de kunne komme seg unna med å selge et halvt (kvart?) spill som et helt? Ellers syns jeg GOG løste det på en bra måte og Steam løste det på en Steam måte. Endret 22. oktober 2013 av Mithridates VI Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Dette kunne vært helt greit. Å gjøre spillet om til et episodebasert spill som jeg antar ellers er velgjort og ferdig hadde vært en bedre løsning enn å lage et helt spill som var uferdig, men da måtte de ha sagt ifra om det til kundene sine! Hvordan kunne de tro at de kunne komme seg unna med å selge et halvt (kvart?) spill som et helt? Ellers syns jeg GOG løste det på en bra måte og Steam løste det på en Steam måte. Er jo mildt sagt ikke spesielt positive erfaringer med episodebaserte spill tidligere i spillhistorien.... Det ender svært ofte i uferdige serier, eller svært lang ventetid. AtW Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Du har sikkert rett i det. Jeg leste litt på tråden på GOG's forum og der står det at utviklerne har fått sparken så det er nok ingen grunn til å gå å vente på noe mer nei. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Er jo mildt sagt ikke spesielt positive erfaringer med episodebaserte spill tidligere i spillhistorien.... Det ender svært ofte i uferdige serier, eller svært lang ventetid. Hvilken del kommer Episode 3/ Half-Life 3 under? Endret 22. oktober 2013 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er jo mildt sagt ikke spesielt positive erfaringer med episodebaserte spill tidligere i spillhistorien.... Det ender svært ofte i uferdige serier, eller svært lang ventetid. AtW Tror Telltale er uenige med deg. Sjekker du i det hele tatt fakta før du kommer med sånn bullshit? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Tror Telltale er uenige med deg. Sjekker du i det hele tatt fakta før du kommer med sånn bullshit? Spar meg. Eller ser du ikke forskjellen på "svært ofte" og "alltid"? AtW Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Yes! Blir digg å få mine 14 dollar tilbake! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er jo mildt sagt ikke spesielt positive erfaringer med episodebaserte spill tidligere i spillhistorien.... Det ender svært ofte i uferdige serier, eller svært lang ventetid. AtW Tror Telltale er uenige med deg. Sjekker du i det hele tatt fakta før du kommer med sånn bullshit? Det er vel heller unntaket. Nok av andre episodebaserte spill som ikke fulgte opp. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Geez... er det mulig... Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Vi beklager om noen som ikke kjøpte spillet ...Hvis man IKKE kjøpte spillet har man vel ikke noe å klage på Er nok en ikke som bør fjernes fra den setningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå