Glenn Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei.Jeg sliter med konstant trykk i ørene. Dvs. jeg får ikke utlignet om jeg blåser luft inn ørene ved å holde munnen og lukke nesa. Jeg har vært hos en øre/nese/hals-lege, men han sier at det ikke kan gjøres noe med?Han så på trommehinna mi, og forklarte at den ikke så ut som den skulle være. (lite bevegelse). Tok også hørselstest, og den var innenfor normal. Litt dårligere hørsel har jeg, men fortsatt innenfor normalen. Jeg har slitt med en del ørebetennelser som barn, og har også hatt dren i det ene øret da jeg fikk veske bak der. Nevnte til legen at det kunne være tett øretrompet eller smuss i mellomøret, men det svarte han kontant nei på - det kan det ikke være. Han mener altså at jeg skal leve med problemet - og det finnes ingen løsning på trykk i ørene. Han han rett egentlig, eller er jeg helt på jordet? Har lest litt på nettet, og de fleste som plages med trykk i ørene er enten tett øretrompet eller væske i mellomøret. Evt. hjernesvulst, men det har jeg ikke (har tatt MR). Vurderer sterkt til å gå til en annen lege - og få en ny vurdering. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg tror en annen lege kan gi deg en bedre vurdering enn du kan få her inne, så ja, gjør det. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 Ja, det tror jeg nok.Tenkte kanskje noen hadde noen erfaringer ang. dette her inne. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ikke noe å hente på å studere MR nøyere ? Det høres ut som et eller annet er for tett i en kanal som skal være åpen. Har du infeksjonene dine under kontroll, eller er det fremdeles problematisk ? Naturmedisinsk bruker jeg en spesiell oljeblanding iblandet urter til å ta øre-infeksjoner. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Skal egentlig ikke si mye mer enn at du har rett til en "Second opinion", altså det som heter fornyet vurdering, men du må selv stå for transporten til neste helseforetak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå