Jente1993 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Eg har en kjæreste som er veldig Liverpoolfan. Tenkte eg skulle kjøpe billetter til hjemmekamp til han til jul. Problemet er at eg ikke vet hvor eg bør bestille fra. Fly og hotell bestiller eg utenom, ønsker ikke pakke. Forslag og erfaringer? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg og noen kompiser skal til Liverpool om ikke så lenge. Vi kjøpte kampbilletter av en fyr på finn.no som hadde sesongkort. Er visst flere slike har jeg sett. Lenke til kommentar
Jente1993 Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg og noen kompiser skal til Liverpool om ikke så lenge. Vi kjøpte kampbilletter av en fyr på finn.no som hadde sesongkort. Er visst flere slike har jeg sett. Er ikke det litt skummelt? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Aldri vært på Anfield, men bor i Liverpool. Billetter er litt vanskelig å få tak i, men heldigvis kjenner jeg ei som jobber der litt som kan skaffe for meg. Ville anbefalt å ta en titt på hjemmesida til den norske supporterklubben og søke om enkeltbilletter der. Det er i alle fall mulig hos United sin supporterklubb i Norge. Eventuelt sjekke ut den offisielle hjemmesida. Det meste er nok utsolgt nå for en stund fremover, så du må nok være ute i god tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå