Emil C. Fredhammer Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Domkirkeparken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei, Emil C. Fredhammer. Fint, stemningsfullt vinterbilde fra et koselig bymiljø ! Krakkene er for øvrig identiske med dem som står rundt omkring i Gamlebyen i Fredrikstad, og jeg la ut et "krakkbilde" 11. juli i år ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er alltids benker som står plassert i en by. Mange takk for kommentar. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Lenge siden jeg var i Tromsø; i "kirskeparsken" som vi finnmarkinger pleide å spøke med om dialekten til byguttan. Artig å se de fortsatt tar vare på liten trebebyggelse midt i sentrum. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Joda jeg har tatt mang en god kopp kaffe i Kirkeparken en fin sommer dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg