Cuneax Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Flere andre apper er også på vei.Windows Phone får endelig Instagram Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Flotte nyheter! Men nå har jeg hatt WhatsApp på min Windows telefon i snart et helt år. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bra med en offisiell app så man slipper klagingen. Men WP8 har allerede en svært got Instagram app, kalt 6tag. Vil påstå den er bedre enn den offisielle til Android, i det minste. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Elsker WP, men i reisesammenheng så er google søk, og google maps integrasjonen i Android så fantastisk bra at jeg ikke klarer å gi slipp på det. Har en Lumia 920 som ligger i skuffen til fordel for en Nexus4 nettopp pga kart/navigasjon fungerer så sømløst på Android. Eksempelvis hvis jeg skal besøke en kunde, så kan jeg bare søke "bedriftsnavn+sted" og trykke naviger. Da kan jeg velge mellom google maps eller Navigon som jeg har installert på telefonen. Prøvde det samme på min Lumia, og da prøvde telefonen å guide meg til Italia når jeg søkte etter Rimi Stavern... Hadde Windows klart å gjøre kart/navigasjon like praktisk og sømløst så hadde jeg byttet på flekken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg