Laila - Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Gatelangs Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei, Laila. Flott og fargerikt bilde fra Gamlebyen ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei, Laila. Flott og fargerikt bilde fra Gamlebyen ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fint bilde Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Rett og slett helt nydelig, får assosiasjoner til sydligere strøk Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Praktfullt! Trodde først jeg var kommet til et sted ved Middelhavet, men altså et sted jeg selv tilbragte ett år i Militæret som artillerist. Blomstene gjør seg veldig i dette miljøet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Fint bilde Takker Kai, hyggelig at du liker det! Rett og slett helt nydelig, får assosiasjoner til sydligere strøk Takk Terje! Hyggelig å høre. Ikke alltid man trenger å reise så langt Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Praktfullt! Trodde først jeg var kommet til et sted ved Middelhavet, men altså et sted jeg selv tilbragte ett år i Militæret som artillerist. Blomstene gjør seg veldig i dette miljøet. Takker Trond Olav! Opplever også gamlebyen som et sted ved Middelhavet. Må være rart å se igjen stedet slik. Blomster ja, har jo lyst til å si til deg at bildet ditt Englemark var helt nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg