HelloKjersti Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Temadagkonkurranse: Arkitektur Temadagkonkurranse: Arkitektur - vinn fotobok I løpet av sommeren har aktiviteten i bildekritikken vært høyere enn noen sinne - ==slikt setter vi stor pris på!== Det flotte sommerlige bildet til ==Ovidia2== har frisket opp [https://www.facebook.com/Akamno facebooksiden vår] siden tidligere i høst, men nå er det på tide med et nytt bilde. Som [http://www.akam.no/bildekritikk/aktiviteter/temadagkonkurranse-rett-fra-kameraet-vinn-fotobok/184 forrige gang] ønsker vi oss også denne gangen et horisontalt bilde vi kan bruke som toppbilde. Dersom bildet ditt blir plukket ut, sender vi deg en kopi av [http://www.worldpressphoto.org/publication/world-press-photo-13-yearbook World Pressphoto 13 Yearbook]. Her kan du la deg inspirere ved å se og lese om de mest slående og engasjerende pressebildene fra året som gikk. Fordi vi vil at så mange som mulig skal få muligheten til å delta, kan dere laste opp bildene deres her både lørdag og søndag. ==Tema for denne månedens konkurranse er --Arkitektur-- . == Hvordan du velger å tolke dette, er opp til deg. Det eneste kravet vi stiller, er at det må være i horisontalt format. --Premien er levert av Canon-- Se bildene Lenke til kommentar
barsknos Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kan man delta med mer enn ett bilde? 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Kan man delta med mer enn ett bilde? Nei, dessverre kun ett bilde per deltaker. Så velg med omhu. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Da blir det å tenke ut noen "vinklinger".... Lenke til kommentar
barsknos Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nei, dessverre kun ett bilde per deltaker. Så velg med omhu. Det har jeg tenkt til, men av en eller annen grunn får jeg "Logg inn"-boks hver gang jeg trykker "Legg til bilde", selv om jeg allerede er logget inn, og selv om jeg skriver riktig loginninformasjon skjer ingenting. Dette skjer med både Chrome og Firefox. Så får ikke lagt til det ene bildet engang :/ 2 Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvorfor kommer ikke bildet som jeg har lagt ut på arkitektur på denne siden ? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nei, dessverre kun ett bilde per deltaker. Så velg med omhu. Det har jeg tenkt til, men av en eller annen grunn får jeg "Logg inn"-boks hver gang jeg trykker "Legg til bilde", selv om jeg allerede er logget inn, og selv om jeg skriver riktig loginninformasjon skjer ingenting. Dette skjer med både Chrome og Firefox. Så får ikke lagt til det ene bildet engang :/ Har hatt det samme problemet i det siste. Har prøvd fra forskjellige pc'er og nettlesere. Chrome, Opera og Firefox. Samme problemet. Det kan hjelpe og gå til forumsidene etter at du har logget inn og finne tråden der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg