Ovidia2 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Silence Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Magisk. Fin og kreativ bruk av lang lukkertid! 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hei, Ovidia2. Jeg har sett på dette bildet flere ganger i dag, og har forsøkt å se hva kvinnen på bildet rører ved, - er det et blad ? Jeg er fortsatt usikker, men inntrykket som sitter igjen, er at kvinnen ser ut til å ha svært velformede hender ... Bildet er for øvrig vakkert og drømmeaktig, etter min oppfatning ! Vennlig hilsen Albert Andersson. det som forsøker 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Hjertelig takk Emil og Albert!! Det er et vannliljeblad med litt vann oppå Albert MVH Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Less is more - så enkelt og likevel så bra - samt et lite og vevert undringsmoment som gjør at bildet forteller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg