malcolm2 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Får hele tiden opp feilmelding om at svchost.exe generer feil i windows 2000. Har oppdatert servicepacks og også siste patch på virusprogram. Noen som har en fix til meg? på forhånd takk hilsen malcolm Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kjør oppgavebehandling (Ctrl-Shift-Esc) og se under prosesser om det er en applikasjon som heter MSBlaster.exe som kjører. Lenke til kommentar
malcolm2 Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 har sjekket og det er det ikke.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 har sjekket og det er det ikke.... Har fått same problem på min maskin, samt en annen i nettverket mitt hjemme, er sikker på at det er virus men ingenting finner dritten. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dette kan være MsBlast eller Welchia virus. Hvis du har firewall sjekk om DLLHOST konstant sender trafikk ut på nettet. Enkleste metoden for å fjerne disse er å laste ned gratis "removal tools" fra f.eks Symantec. http://securityresponse.symantec.com/avcen...tools.list.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå