Arodem Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Etter sju år er det nå kun Wii Mini som masseproduseres.Nintendo har stanset produksjonen av Wii-konsoller Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Litt vemodig. Har alltids Dolphin. AtW Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Skjønner ikke at de velger å lage wii mini fremfor den originale utgaven, og skjønner heller ikke at de droppet Gamecube støtten på de senere utgavene. Bare det å kunne spille Gamecube spill fullverdig var en av grunnene til at jeg kjøpte wii i 2006, spill mer gc spill enn wii spill på den 1 Lenke til kommentar
Rad_Jostein Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Wii Mini er ikke å anbefale overhode, makan til piece of shit. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Wii`en min er overlevert til min mor for evig lenge siden. Død og begravet for min del. Endret 22. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Wii Mini har ikke internettstøtte. Ingen online Mario Kart lenger. Ingen retrospill eller andre spill å kjøpe over nettet. Ikke youtube eller Netflix. Ikke komponentkabler, noe som gjør grafikken enda mer ullen enn vanlig Wii. Synd at Wii Mini ble introdusert og at Wii blir nedlagt. Jeg synes N gjør mye underlig på HW fronten for tiden. Lenke til kommentar
link2013 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har hatt mange gode timer med denne alene og med andre, du har levd et bra liv sammen med meg og mine Har uendelig med gode spill til denne konsollen Har en hau med gode Wii spill, jeg prøver også å kvitte meg med en del elendige spill som jeg har på Wii. Men å kvitte seg med skit er ikke enkelt om man vil ha penger for det haha Det som var trist med Wii spill utvalget var at det var så mange elendige spill til konsollen at de gode spillene ble gjemt bak alle de billige søppelspilla folk flest kjøpte, de gode spilla holdt seg som regel høyt oppe i pris. Alle søppelspill kunne du kjøpe til 99,- fra Wii'en var 1,5år.... Det er så mange gode spill som fortjener mer salg på Wii en alle disse søppelspilla på Wii'en solgte. Trist.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå