KallMegHvaDuVil Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 kysset ei jente på fest, hun brukte lebestift og ga ingen tegn til herpes på munnen. 1 dag etterpå ble jeg tørr på leppa og fikk en sprekk. 2 dager etterpå er fronten på overleppen min ruglete....... hva kan dette være? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Spør legen din. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hypokondri i kombinasjon med allergi mot lebestift. Det kan også være en reaksjon på at du har vært ute i kulda når du gikk hjem fra samme fest der du kyste jenta? Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Har du herpes?Sannsynligvis, ja. Rundt 80% av befolkingen (eller mer) har en form for herpes. Hvis vi slår sammen antall smittede av de to typene herpes, er nær 100 prosent av befolkningen bærere av viruset, ... http://www.klikk.no/helse/doktoronline/infeksjoner/article601913.ece Ble du smittet for to dager siden?Antakelig ikke. Mest sannsynlig ble du smittet allerede som barn. Men basert på det jeg kan finne er 2 dager så vidt innenfor inkubasjonstiden, så det er ikke teoretisk umulig. Det er forøvrig fullt mulig å få sår på leppa uten at det skyldes herpes... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Utrolig mange har munnherpes og blir smittet som barn. Anonymous poster hash: eb4e5...6ce Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er nok ett snev av hypokondri og tørre lepper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå