Cuneax Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Skikkelig lommeur for de stilbevisste.Her er en unik smartklokke Lenke til kommentar
bluesbro Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 "...men den er utilgjengelig for øyeblikket..." Kan det ha noe med at Rolex ikke selger klokkene sine på aliexpress.com..? Ellers så likte jeg steampunkutseendet :-) 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Smartklokke eller bare telefonklokke? Er alt nødvendigvis "smart" hvis det har telefonifunksjonalitet nå for tiden? Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Dette er ikke en "smartklokke" - den skal ikke parres med og være en forlengelse av din smart-telefon. Dette er en helt vanlig, "dum" mobiltelefon i skallet til et lommeur. Den har dog angivelig dual-sim. bluesbro: Dette er aliexpress, Kinas hovedmarkedsplass for småsalg online - ergo: klokke=Rolex. Lenke til kommentar
Skorpys Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg liker tanken veldig, veldig godt med "smart" lommeur, da jeg bruker lommeur nå uansett Lenke til kommentar
Maxno Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Nei da liker jeg heller disse bedre: http://www.cogsandpieces.com/Antique-Pocket-Watches-pre1750.html Har en fra 1726, har vist tid i 4 forskjellige århundrer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg